- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Patriciu spune că a construit reţeaua Mic.ro pentru a o vinde
Omul de afaceri Dinu Patriciu, proprietarul Mic.ro, a declarat vineri că este evident că a construit reţeaua de magazine pentru a o vinde, iar acest lucru s-ar putea întâmpla peste doi ani.
Patriciu spune că a construit reţeaua Mic.ro pentru a o vinde (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
Întrebat de un jurnalist când ar putea fi vândută reţeaua, Patriciu a răspuns "Cât de repede. Când vor ajunge la vânzări de 2 miliarde de euro".
El a estimat că vânzările reţelei ar putea atinge nivelul de 2 miliarde de euro peste doi ani.
Omul de afaceri a mai spus că în acest moment reţeaua, care include 150 de magazine Mic.ro şi 40 de supermarketuri miniMax Discount, are vânzări zilnice de aproximativ 1,2 milioane lei.
Totodată, el a afirmat că, în medie, vânzările zilnice ale unui magazin Mic.ro ating 730 de euro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
WSJ: Rusia este suspectată de trimiterea de dispozitive incendiare în avioanele care aveau destinaţia SUA şi Canada
-
Greva de la Boeing, încheiată cu o victorie uriaşă pentru angajaţi
-
Coreea de Nord a lansat mai multe rachete cu rază scurtă de acţiune
"Dacă în aprilie nu exista niciun magazin Mic.ro, acum sunt 150, la sfârşitul anului vor fi 500 iar anul viitor vor fi 1.000", a declarat Patriciu la lansarea magazinelor mobile Mic.ro. Acestea din urmă vor atinge, potrivit omului de afaceri, un număr de 2.000 de unităţi până la sfârşitul lui 2011.
Dinu Patriciu a afirmat că în fiecare zi, circa 50.000 de persoane intră în cele 150 de magazine Mic.ro.
Întrebat de ce preţurile din magazinele Mic.ro sunt mai mari decât cele din majoritatea magazinelor de pe piaţă, Dinu Patriciu a negat informaţia.
"Dacă îmi veţi lua mediile preţurilor din Mic.ro, pe categorii de produse, ele sunt mai ieftine decât în alte magazine", a afirmat omul de afaceri.
El a mai spus că salariul mediu al unui angajat în magazinele sale este de peste 250 de euro, net.
"De brut se ocupă statul, noi ne ocupăm cu netul", a afirmat Patriciu.
Omul de afaceri a mai spus şi că magazinele miniMax Discount îşi vor schimba denumirea în Mac.ro.
În primăvara anului viitor vor fi deschise primele magazine Mic.ro, atât fixe cât şi mobile, în Republica Moldova.
În august, compania Mercadia Holland, controlată de omul de afaceri Dinu Patriciu, a achiziţionat operatorul reţelei de magazine de discount miniMax Discount. Până la preluarea de către Mercadia, acţionariatul miniMax a fost alcătuit din grupul austriac Real4You şi două persoane fizice, Rainer Exel şi Andreas Kämpf.
Grupul Mercadia Holland BV deţine pachetele majoritare ale companiilor Mic.ro Retail, Bet Cafe Arena şi iLearn. Mic.ro Retail şi-a început activitatea pe piaţa românească de retail în aprilie, prin lansarea unei reţele de magazine de proximitate.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO