- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Patronatele din turism: Bugetul pentru promovarea turismului este mic
Federaţia Patronatelor din Turism apreciază că fondurile alocate de la bugetul de stat pentru promovarea destinaţiilor româneşti sunt necorespunzătoare în raport cu nevoile existente în acest domeniu şi cu investiţiile ţărilor din regiune în turism, şi cere Guvernului alocarea de sume mai mari.
Patronatele din turism: Bugetul pentru promovarea turismului este mic (Imagine: Răzvan Chiriţă/Mediafax Foto)
"Criza economică mondială şi-a făcut simţite efectele în toate domeniile de activitate, inclusiv în turism. Patronatele din turismul românesc sunt preocupate de gestionarea eficientă a afacerilor din acest domeniu, afaceri marcate de efectele crizei, dedicând sume deloc neglijabile activităţilor de marketing. Eforturile noastre trebuie însă să fie dublate şi de eforturi guvernamentale, dat fiind faptul că turismul aduce venituri comunităţilor locale şi la bugetul de stat", se arată într-un comunicat al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR).
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Ciucă: Al doilea zbor privat plătit de Nordis pentru Ciolacu, acum la Madrid. Menţin apelul să se retragă
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Bucureştenii decid viitorul oraşului: Referendum crucial în aceeaşi zi cu alegerile prezidenţiale. Iată ce trebuie să ştii
FPTR susţine că toate ţările din zonă, cu destinaţii şi produse turistice care le concurează pe cele româneşti, şi-au mărit bugetele publice dedicate promovării turismului, în timp ce România are un buget cu 31% mai mic cu faţă de 2009.
"Mai mult, bugetul de promovare a turismului românesc, de 5 milioane de euro pentru 2010, aproape că nu există, dacă ar fi să comparăm cu cele ale altor state. Grecia, cu un litoral cu care ne străduim să concurăm, a alocat pentru promovare 57,8 milioane de euro pentru anul în curs, iar Austria, cu destinaţii de schi cu care vrem să concurăm, a alocat pentru acelaşi scop, de la bugetul de stat, 32 milioane de euro", se mai arată în comunicat.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO