- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Patronatele din turism: Bugetul pentru promovarea turismului este mic
Federaţia Patronatelor din Turism apreciază că fondurile alocate de la bugetul de stat pentru promovarea destinaţiilor româneşti sunt necorespunzătoare în raport cu nevoile existente în acest domeniu şi cu investiţiile ţărilor din regiune în turism, şi cere Guvernului alocarea de sume mai mari.
Patronatele din turism: Bugetul pentru promovarea turismului este mic (Imagine: Răzvan Chiriţă/Mediafax Foto)
"Criza economică mondială şi-a făcut simţite efectele în toate domeniile de activitate, inclusiv în turism. Patronatele din turismul românesc sunt preocupate de gestionarea eficientă a afacerilor din acest domeniu, afaceri marcate de efectele crizei, dedicând sume deloc neglijabile activităţilor de marketing. Eforturile noastre trebuie însă să fie dublate şi de eforturi guvernamentale, dat fiind faptul că turismul aduce venituri comunităţilor locale şi la bugetul de stat", se arată într-un comunicat al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR).
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Americanii își votează astăzi noul Președinte. Kamala Harris și Donald Trump duc o luptă strânsă pentru Casa Albă și Congres
-
Acest lucru l-ar putea îngenunchea cu adevărat pe Putin. Veniturile guvernului din petrol s-au prăbuşit: scădere cu 29%
-
The Guardian: Cum plănuieşte Donald Trump să conteste alegerile prezidenţiale din SUA dacă le va pierde
-
Polonia va investi 750 de milioane de dolari pentru a stimula producţia de muniţie
FPTR susţine că toate ţările din zonă, cu destinaţii şi produse turistice care le concurează pe cele româneşti, şi-au mărit bugetele publice dedicate promovării turismului, în timp ce România are un buget cu 31% mai mic cu faţă de 2009.
"Mai mult, bugetul de promovare a turismului românesc, de 5 milioane de euro pentru 2010, aproape că nu există, dacă ar fi să comparăm cu cele ale altor state. Grecia, cu un litoral cu care ne străduim să concurăm, a alocat pentru promovare 57,8 milioane de euro pentru anul în curs, iar Austria, cu destinaţii de schi cu care vrem să concurăm, a alocat pentru acelaşi scop, de la bugetul de stat, 32 milioane de euro", se mai arată în comunicat.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 14:03
Nicu Ştefănuţă: Noua Comisie Europeană să lupte mai mult pentru agricultura sustenabilă
-
astăzi, 13:51
LIVE UPDATE Alegeri prezidenţiale în SUA 2024: Votul care va decide viitorul SUA şi al lumii. Donald Trump vs Kamala Harris. Cum se desfăşoară votul şi care sunt statele decisive / S-au deschis primele secţii de votare de pe Coasta de Est