Patru malluri din Bucureşti valorează peste un miliard de euro. Se găsesc cumpărători?

Patru dintre proiectele comerciale dominante din Bucureşti - AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Unirea Shopping Center şi Bucureşti Mall - pot fi evaluate la peste un miliard de euro, ţinând cont de veniturile generate din chirii şi randamentele la care consultanţii apreciază că ar putea fi realizate tranzacţii cu aceste centre comerciale.

Urmărește
154 afișări
Imaginea articolului Patru malluri din Bucureşti valorează peste un miliard de euro. Se găsesc cumpărători?

Patru malluri din Bucureşti valorează peste un miliard de euro. Se găsesc cumpărători? (Imagine: Daniel Mihailescu/Mediafax Foto)

Cel mai scump mall construit în România până în prezent, AFI Palace Cotroceni, a fost evaluat la sfârşitul lunii septembrie la 350 mil. euro de către firma de consultanţă DTZ Echinox, în condiţiile în care consultanţii apreciază că veniturile anuale din exploatarea proiectului vor ajunge la aproape 30 mil. euro după expirarea actualelor contracte, semnate într-o perioadă de scădere a vânzărilor şi a consumului.

Consultanţii au evaluat mallul deţinut de AFI Europe ţinând cont de un randament anual de 8,5% (între veniturile din chirii şi valoarea de piaţă), în euro, care ar putea fi acceptat de către potenţialii cumpărători. Plecând de la aceste date, ZF a încercat să evalueze centrele comerciale cu cele mai mari venituri din chirii în 2009 - Băneasa Shopping City, Unirea Shopping Center şi Bucureşti Mall.

Citeşte mai multe despre mallurile din Bucureşti pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici