Pauza de masă a zilei de luni, punctul de vârf al cumpărăturilor pe internet

În primele opt luni din 2010 s-au înregistrat variaţii în profilul cumpărătorului care plăteşte online cu cardul faţă de anii precedenţi. Se constată o tendinţă de echilibrare a proporţiei dintre femei şi bărbaţi (58% din plăţile online sunt făcute de bărbaţi şi 42% de femei).

Urmărește
24 afișări
Imaginea articolului Pauza de masă a zilei de luni, punctul de vârf al cumpărăturilor pe internet

Pauza de masă a zilei de luni, punctul de vârf al cumpărăturilor pe internet (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

De asemenea, creşte ponderea celor care efectuează între două şi cinci plăţi pe an până la 30%. Totodată, tot mai mulţi clienţi autohtoni efectuează tranzacţii la finalul săptămânii (13% sâmbăta şi 11% duminica). Intervalul orar dintre orele doisprezece şi paisprezece este perioada predilectă a zilei în care românii îşi fac cumpărăturile în faţa monitorului, conform unui studiu Gecad ePayment. Profilul cumpărătorului online care plăteşte cu cardul s-a modificat de-a lungul anilor.

Dacă la început cei care comandau online erau în principal cei familiarizaţi cu tehnologiile, în 2010 asistăm atât la o creştere, cât şi la o uniformizare a categoriilor de persoane care plătesc online cu cardul. A crescut numărul plăţilor online efectuate de femei şi de către cumpărători cu vârsta cuprinsă între 18-25 de ani, categorie foarte activă pe internet. Există semne că piaţa se maturizează: se uniformizează ponderea acţiunilor de cumpărare pe zile şi tot mai multe plăţi online sunt făcute în weekend", afirmă Daniel Nicolescu, Chief Product Officer al Gecad ePayment.

Citeşte mai multe despre cumpărăturile pe internet pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici