Strategia Netflix de interzicere a partajării parolelor dă roade: Numărul de abonamente a crescut
De când şi-a anunţat clienţii la sfârşitul lunii mai cu privire la noua sa politică de partajare a parolelor, Netflix a văzut în primele 4 zile un număr record de noi abonamente. Astfel, compania şi-a mărit baza de clienţi cu 200.000 în 2 dintre cele 4 zile, conform Antenna, companie specializată în monitorizarea datelor.
Ca parte a noii politici, membrii au două opţiuni pentru persoanele care îşi folosesc parolele în afara casei lor. Fie transferă profilul persoanei, astfel încât aceasta să poată începe un nou abonament pe care îl plăteşte singură, fie respectivul client trebuie să suporte o taxă de 7,99$ lunar.
Serviciile de streaming precum Netflix au cunoscut o creştere mare a abonaţilor în primele zile ale pandemiei.
În 2022 ritmul de creştere al abonaţilor a început să stagneze, Netflix imaginând noi modalităţi de a creşte veniturile. Pe lângă interzicerea partajării parolelor, compania a introdus un abonament mai ieftin, susţinut de anunţuri.