"Din luna iunie, Tarom va introduce în operare rutele Bucureşti-Amsterdam, Bucureşti-Lyon, Bucureşti-Veneţia, Bucureşti-Dubrovnik, Bucureşti-Zagreb, Cluj-Napoca-Paris, şi rutele interne Bucureşti-Constanţa, Cluj-Napoca-Constanţa, Iaşi-Constanţa, Timişoara-Iaşi", a declarat, într-o conferinţă de presă, directorul general al companiei, Ruxandra Brutaru.
Tarom a lansat vineri un nou serviciu de catering, prin care compania va realiza economii de 8,6 milioane dolari.
"De asemenea, Tarom are o nouă abordare faţă de tarife, printr-o promoţie de 50 de euro pentru destinaţiile externe. Într-un interval foarte scurt de timp am vândut 45.000 de bilete. Promoţia va rămâne valabilă până la sfârşitul anului 2009, prevăzându-se un volum de aproximativ 200.000 de bilete", a adăugat Brutaru.
Compania a redus preţul biletelor pentru cursele externe, dus-întors, fără taxe de aeroport, la 50 de euro, iar cele pentru destinaţiile interne la 24 de euro, fără taxele de aeroport.
"Anul 2009 va fi un an dificil, AEA (Asociaţa Companiilor Aeriene Europene – n.r.) estimând o scădere globală de peste 4,8 miliarde de dolari, o înrăutăţire a situaţiei previzionate, cu doar trei luni în urmă, cu aproape 2,3 miliarde dolari. Pe fondul acestei crize, companiile aeriene se văd obligate să acţioneze agresiv în vederea menţinerii pasagerilor", a mai spus Brutaru.
Ea a adăugat că, în pofida condiţiilor dificile din industria aeriană, Tarom îşi va menţine planurile strategice.