- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pentru clienţii Raiffeisen: Mare atenţie la fraude!
Raiffeisen Bank atenţionează clienţii să nu răspundă solicitărilor primite pe mail sau prin SMS privind datele personale sau informaţii confidenţiale, precum parole sau codul PIN, întrucât banca nu trimite astfel de mesaje de verificare sau alertare.
Pentru clienţii Raiffeisen: Mare atenţie la fraude!
"Deoarece ne confruntăm din ce în ce mai des cu mesaje false trimise pe email ca venind din partea Raiffeisen Bank, vă informăm că banca nu trimite sub niciun pretext pe email sau SMS mesaje de verificare sau de alertare, conţinând formulare, programe ataşate sau redirecţionări către site-uri care să solicite datele personale sau informaţii confidenţiale. Aceste tipuri de mesaje vin de la adrese de mail contrafăcute sau inexistente cu scopul de a frauda persoana respectivă", se arată într-un comunicat al instituţiei de credit.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
-
Viktor Orban afirmă că UE trebuie să regândească sancţiunile aplicate Rusiei. Care este explicaţia lui
Banca face apel la clienţii care primesc astfel de mesaje să notifice acest lucru prin telefon sau mail, pentru a lua măsurile necesare de blocare a tentativelor de fraudă prin intervenirea rapidă pentru limitarea efectelor şi dezactivarea site-urilor respective.
"Primim sesizări privind astfel de mesaje atât de la clienţi ai băncii, dar şi de la persoane care nu sunt clienţii noştri. Pot să vă asigur că adresele de mail folosite de cei care pun la cale atacul nu sunt preluate din surse de informaţii deţinute de Raiffeisen Bank", a declarat, în comunicat, Radu Topliceanu, director în cadrul instituţiei de credit.
Clienţii mai multor bănci au fost supuşi în ultima perioadă unor atacuri de tip phishing, care presupune înşelarea încrederii persoanelor vizate, prin însuşirea unei false identităţi pe Internet, fără afectarea fizică/informatică a sistemelor instituţiei. Mesajele e-mail, transmise aparent din partea băncii şi destinate utilizatorilor de poştă electronică, sunt realizate astfel încât să poată fi considerate informări oficiale şi legitime ale băncii.
Anul trecut, Raiffeisen Bank a fost cea mai vizată instituţie bancară din România de atacurile phishing, cu 60%, fiind urmată de BCR (13%), BRD (10%), Piraeus Bank (8,5%) şi Banca Transilvania (8,5%), potrivit producătorului de soluţii de securitate informatică BitDefender.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO