Video Pepsi şi Coca Cola au strategii diferite pe timp de criză
De la intrarea pe piaţă, în 2005, Pepsi încearcă să ajungă din urmă Coca-Cola mizând pe investiţii masive în producţie şi marketing. De cealaltă parte, Coca-Cola taie drastic din costuri şi închide jumătate din fabrici în doi ani, însă rămâne cu bugete-gigant de marketing şi cu o cotă de peste 50% pe cel mai mare segment al pieţei, informează Ziarul Financiar.
Strategiile celor două companii sunt total opuse, însă acest lucru poate fi explicat prin decalajul foarte mare între cotele de piaţă ale celor doi competitori.
Anul trecut, Coca-Cola Hellenic a ajuns la o cotă de piaţă în volum de 54,4% pe segmentul sucurilor carbonatate, faţă de 53,3%, cât avea în 2007, arată raportul financiar al companiei greceşti care citează datele firmei de cercetare Canadean.
Sucurile carbonatate sunt cea mai mare categorie din sectorul soft drinks, estimată la peste 500 mil.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cei trei suspecți arestați de poliția olandeză în cazul furtului Tezaurului Dacic vor fi reținuți pentru încă 2 săptămâni
-
Vlad Pascu a fost condamnat la 10 ani de închisoare pentru accidentul din 2 mai. În accident au murit doi tineri. Decizia nu este definitivă
-
Scandal între vecini în Capitală: Bătrân agresiv, imobilizat de poliţişti. Surse: Cel agresat ar fi David Popovici
-
WhatsApp spune că jurnaliştii şi membrii societăţii civile au fost ţinta unui spyware israelian
Citeşte mai multe despre strategiile Coca Cola şi Pepsi pe www.zf.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO