Cu o tradiţie de peste 122 de ani, compania românească Farmec produce creme pentru românce, dar şi pentru femei din peste 30 de ţări.
Povestea companiei a luat un avânt şi mai mare în 1995, când a fost privatizată şi volumul exporturilor a crescut constant.
Iar dacă una din cinci românce foloseşte şi acum binecunoscutul demachiant Doina, şi japonezele folosesc cosmetice Farmec de 35 de ani. În prezent, cele mai importante pieţe de desfacere sunt Japonia, Emiratele Arabe Unite şi Liban.
Şi faimoşii pantofi Clujana merg în proporţie de peste 86% la export. Şi asta în timp ce, înainte de 1990, reprezentanţii companiei spun că se produceau aproximativ 16.000 de perechi pe zi, din care 95% era producţie de export care ajungea în SUA, Franţa, Canda, Elveţia, Danemarca sau Orientul mijlociu.
Acum, franţuzoaicele, italiencele şi austriecele se pot mândri că poartă pantofi produşi în România.
Citeşte mai multe despre produsele româneşti la export pe www.incont.ro.