- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Perideo vrea să deschidă opt magazine de bijuterii Oxette în următorii 2-3 ani
Perideo Internaţional, firma care deţine franciza Oxette în România, vrea să deschidă în următorii 2-3 ani opt magazine de bijuterii în oraşele mari din ţară, a declarat agenţiei MEDIAFAX directorul general al companiei, Alexandra Popescu.
Brandul Oxette a fost adus în România, în anul 2004, iar până în prezent au fost deschise şase magazine, dintre care patru în Bucureşti şi câte o unitate în Cluj-Napoca şi Constanţa.
"Fiind de şapte ani pe piaţa din România am fi putut avea mai multe magazine, dar nici nu am închis vreun magazin. Noi sperăm să ajungem la 10 magazine în afara Bucureştiului, în principalele oraşe, dar nu neapărat în regim propriu, ci prin franciză", a spus Popescu.
Ea a adăugat că în 2010 compania a deschis două magazine, în magazinul Cocor din Bucureşti şi în centrul comercial Polus din Cluj-Napoca, iar în acest an ar putea fi deschise alte două unităţi.
"Vrem să mai deschidem în acest an două magazine, unul în Constanţa, unde mai avem un punct de lucru, şi ne orietăm către Timişoara sau Braşov. Căutăm subfrancizori. Sunt interesaţi în special de centrele comerciale, chiar dacă traficul din malluri a scăzut. E totuşi bine că au rămas dintre cei care vin să cumpere, nu doar să se plimbe", a explicat Popescu.
Investiţia pentru deschiderea unui magaxin Oxette variază între 100.000 - 120.000 euro cu stocul de marfă.
Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de un milion de euro şi pentru acest an şi-a propus un avans de 50%.
"Ne aşteptam ca anul trecut să fie o stagnare sau chiar un regres, dar până la urmă ne-am depăşit aşteptările şi am atins un milion de euro. Neţinând cont că am deschis două magazine noi, am avut creşteri de 30-40% pe punct de lucru. Sperăm ca şi în 2011 să fie la fel ca anul trecut, dacă nu chiar mai bine, şi să depăşim un 1,5 milioane de euro", a menţionat Popescu
Ea a adăugat că 40% din venituri sunt generate de vânzările de ceasuri, iar restul de bijuterii.
Produsele Oxette sunt fabricate în Grecia.
Alexandra Popescu a mai spus că media bonului de casă din magazinele Oxette variază între 70-90 euro în provincie şi circa 100 euro în magazinele din Bucureşti.
Potrivit acesteia, principalii competitori ai brandului Oxette pe piaţa locală, dar şi la nivel internaţional, sunt brandurile Swarovski şi Folli Follie.
Perideo Internaţional este controlată de grupul grec Perideo.ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Rareş Bogdan, despre scrisoarea Kievului: Ciolacu minte, şi-l doreşte cu disperare pe Simion în turul 2
-
Liga Naţiunilor: România - Kosovo 0-0. Tricolorii au nevoie de un punct pentru a termina pe primul loc
-
Iohannis s-a văzut cu Scholz la Berlin: discuţii despre stimularea investiţiilor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 23:17
-
astăzi, 22:59