Unul dintre tronsoane, între localităţile Tunari şi Mogoşoaia, cu o lungime de cinci kilometri, va fi executat de firma Alpine, investiţia fiind evaluată la 101 milioane lei.
Pe acest tronson există însă probleme legate de exproprieri, deoarece există zece case situate pe traseu.
Pentru executarea tronsonului Tunari – Autostrada Soarelui, licitaţia a fost câştigată de firma Romstrade, costul proiectului ridicându-se la 88 milioane lei.
Compania greacă Aktor a câştigat licitaţia pentru tronsonul între Chitila şi Mogoşoaia, cu o lungime de circa opt kilometri, însă licitaţia a fost contestată de către firma Colas din Franţa. Această etapă a lucrărilor a fost evaluată la 64 milioane lei.
Termenul de execuţie pentru toate cele trei tronsoane este de 24 luni.
Lucrările la centura de nord a Bucureştului au început miercuri, şoseaua urmând să facă legătura între DN1 Bucureşti-Ploieşti, Autostrada Bucureşti – Piteşti şi Autostrada Soarelui.