- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (24.10.2017, 15:29)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Petre Daea lansează campania ”Alege OAIA!”
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) va lansa pe 26 octombrie, la Romexpo, în cadrul târgului de agricultură INDAGRA, campania de informare şi promovare a consumului de carne de oaie, denumită “Alege Oaia!”, potrivit unui comunicat emis marţi de instituţie.
Urmărește
1808 afișări
Ministerul Agriculturii lansează campania de promovare a consumului de carne de oaie-„Alege OAIA! ”
„MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie şi preparatele din carne de oaie”, se arată în comunicatul transmis de minister.
Reprezentanţi din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătăţii şi ai Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor s-au alăturat campaniei şi au format un grup de lucru sub coordonarea Direcţiei Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul căruia s-au stabilit mai multe obiective.
ULTIMELE ȘTIRI
-
WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
-
Tîlvăr: Ne asigurăm că Armata României are acces la cele mai avansate tehnologii şi echipamente
-
Ciolacu: Această coaliţie a funcţionat în parametrii aşteptaţi de români. Bolojan - posibil partener
-
Ucraina şi Germania discută despre un „răspuns decisiv” la implicarea Coreei de Nord în război
„Prin această campanie se urmăreşte valorificarea producţiilor agro-alimentare provenite de la specia ovine, creşterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forţei de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii şi a produselor din carne de oaie, dar şi păstrarea tradiţiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane”, se mai arată în comunicat.
Campania de informare şi promovare “Alege Oaia!” se va desfăşura la nivel naţional pe o durată de trei luni şi are ca principal scop încurajarea consumului de carne şi produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.
În cadrul târgului INDAGRA 2017, oierii vor aduce mai multe rase de oi pentru a le prezenta publicului şi vor oferi gratuit, spre degustare, tocăniţă şi pastramă, se precizează în comunicat.
Obiectivul final al campaniei este de a informa consumatorul asupra modului de preparare a cărnii de oaie şi a produselor din carne de oaie, cât şi de dezvoltare a unei culturi culinare în ceea ce priveşte consumul de carne de oaie. Totodată, se doreşte sprijinirea crescătorilor autohtoni de ovine şi înfiinţarea unei pieţe de Gross care va constitui un intermediar între crescătorii de ovine şi canalele de comercializare (retail şi magazine de proximitate).
Mai multe informaţii despre campania “Alege Oaia!” sunt disponibile pe pagina de Facebook special creată, dar şi în cadul caravanei care va fi prezentă în mai multe locaţii: în Piaţa Obor între 4 şi 5 noiembrie şi în cadrul Târgului de Turism al României între 18 şi 19 noiembrie. Programul ulterior al caravanei va putea fi găsit pe pagina de promovare a campaniei.
Citeşte şi: BNR: Creditul guvernamental a crescut cu 9,4% în ultimele 12 luni, soldul se apropie de 100 mld. lei
Citeşte şi: Toma Petcu: Centrul de management al apei grele este în curs de avizare, CNU îşi menţine activitatea
Citeşte şi: Documentaţiile pentru aproape 56 de km din autostrada Transilvania, transmise spre validare la ANAP
Citeşte şi: Londra a introdus o TAXĂ pentru cele mai poluante maşini. Suma pe care trebuie să o plătească şoferii ZILNIC
Citește pe alephnews.ro: Noul medicament Novo împotriva obezității promite rezultate spectaculoase în lupta cu kilogramele în plus. Ce efecte are asupra organismului
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Regina Spaniei a fost împroșcată cu noroi de localnici în Valencia. Cum au reacționat Regele și Premierul în fața acestor proteste
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Aris Eram a lăsat-o în urmă pe câştigătoarea de la America Express. Mezinul Andreei Esca s-a reorientat către o blonduţă tinerică
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe