Peugeot ar putea vinde din 2015 mai multe maşini în China decât în Franţa
Peugeot vrea să ajungă în următorii cinci ani, sau chiar mai devreme, la vânzări anuale de 500.000 de vehicule în China, cea mai mare piaţă auto din lume, potrivit Wall Street Journal. În acest an, vânzările totale de vehicule ar putea urca la 18 milioane de unităţi în China.
Livrările anuale ale Peugeot în Franţa se situează la 400.000 de unităţi.
Zimmerman a precizat că vânzări mai mari pe piaţa chineză decât pe cea franceză nu reprezintă un obiectiv strategic pentru companie, dar este un scenariu real având în vedere avansul livrărilor pe piaţa chineză.
Pentru acest an, constructorul auto are ca obiectiv vânzări de 150.000 de unităţi în China, faţă de 112.000 de unităţi în 2009.
PSA Peugeot Citroën (PSA) deţine o companie comună cu Dongfeng Motor Group, iar în acest an a semnat un acord de colaborare cu un alt producător auto chinez, Changan Automotive Group, pentru a-şi extinde prezenţa pe piaţa chineză.
China reprezintă deja a doua piaţă ca importanţă pentru PSA.