Piaţa articolelor sportive, 600 mil. euro în 2008

Cătălin Pozdarie, directorul Hervis Sports & Fashion, a declarat pentru pentru BUSINESS Magazin că piaţa articolelor sportive va ajunge la 600 de milioane de euro în acest an. Cifra include nu numai vânzările din cadrul magazinelor multibrand (Intersport, Hervis sau Famous Brands) şi magazinele monobrand de profil (Lotto, Nike, Reebok, Adidas sau Puma), ci şi pe cele din reţelele comerciale (hipermarketuri şi magazine cash&carry), dar şi articolele no-name sau produsele vândute în pieţe.

Urmărește
124 afișări
Imaginea articolului Piaţa articolelor sportive, 600 mil. euro în 2008

Piaţa articolelor sportive, 600 mil. euro în 2008 (Imagine: businessmagazin.ro)

"Încet-încet, venirea retailerilor specializaţi face ca, în special hipermarketurile, care mult timp au acoperit golul care există pe piaţă, să-şi reocupe poziţia pe care o au peste tot în lume", conchide Cătălin Pozdarie, care mizează pe faptul că magazinele de brand încep să devină prima opţiune pentru tot mai mulţi dintre români.

Citiţi mai multe despre planurile retailerilor din domeniu pe www.businessmagazin.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici