- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (24.04.2013, 14:54)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Piaţa de contact centers analizată la conferinţa "Mediafax Talks about Future of Contact Centers"
Piaţa de contact centers şi viitorul ei vor fi analizate, joi, la conferinţa "Mediafax Talks about Future of Contact Centers", organizată de Agenţia de presă Mediafax în parteneriat cu Asseco SEE la hotelul Athenee Palace Hilton, sala Le Diplomat, începând cu ora 9.30.
Urmărește
214 afișări
Piaţa de contact centers analizată la conferinţa "Mediafax Talks about Future of Contact Centers"
La conferinţă vor fi prezenţi următorii lectori: Radu PUCHIU - Secretar de Stat în cadrul Cancelariei Primului Ministru, Mircea LUPEA - Advanced Infrastructure Systems Manager Asseco SEE Romania, Matija PAVELIC - Head of Voice Solutions, Asseco SEE Croaţia, Ovidiu SECELEANU - Networking Business Unit Manager HP Romania, Marcin GRYGIELSKI - Territory Manager Eastern Europe, Interactive Intelligence, Daniel POPESCU - Partner Technical Advisor, Microsoft. Conferinţa va fi moderată de Lucian MÎNDRUŢĂ, Creative Marketing Manager, Mediafax Group.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ucraina primește 1 miliard de dolari de la Japonia și UK în cadrul programului Băncii Mondiale
-
Armata israeliană a interceptat o rachetă lansată din Yemen
-
Efectele declaraţiilor lui Trump despre Groenlanda: Danemarca va întări apărarea teritoriului
-
Infotrafic: ploaia şi zăpada îngreunează traficul pe mai multe şosele din România
Odată cu avansul tehnologiei, companiile devin din ce în ce mai dependente de Centrele de contact pentru a se ocupa de clienţii lor. Companiile învaţă repede că serviciile sunt cheia pentru atragerea şi menţinerea consumatorilor, ceea ce duce la creşterea afacerii şi la profit. Centrele de contact au cel mai important rol în cele mai competitive industrii (financiar-bancar, asigurări, telecom, retail, outsourcing), unde există un focus puternic pe atragerea si fidelizarea clienţilor într-un mod optim şi eficient din punct de vedere al resurselor implicate.
În 2012 piaţa românească a centrelor de contact a continuat ritmul susţinut de creştere atingând pragul de 200 milioane de euro, conform ultimului studiu Frost & Sullivan. România a devenit una dintre destinaţiile de top pentru externalizarea centrelor de contact, fiind clasată pe locul 9 în lume şi locul 3 în Europa din punct de vedere al atractivităţii investitorilor.
Potrivit estimărilor Confederaţiei Europene pentr Centre de Contact (ECCCO), industria centrelor de contact va înregistra în Europa de Est un ritm anual de creştere de peste 12%, în comparaţie cu ritmul de doar 1-2% estimat pentru Europa de Vest.
În cadrul acestei conferinţe vom dezbate importanţa orientării către consumator, trendurile de social media, vom contura profilul utilizatorului centrelor de contact, vom căuta răspunsuri la întrebarea: "Cum să avem clienţi şi agenţi fericiţi şi cum creştem profitul organizaţiei noastre?" şi vom descoperi cum să reducem costurile prin inovaţia call center, toate acestea fiind sprijinite de experienţa companiilor care deja au implementat soluţiile call center.
Partenerii acestui eveniment sunt HP, Interactive Intelligence şi Microsoft.
Mai multe detalii, agenda evenimentului "Mediafax Talks about Future of Contact Centers" şi înscrierile pentru participare le puteţi găsi pe website-ul http://www.mediafaxtalks.ro/category/contact-centers.
Conferinţa va reuni circa 150 de participanţi având structura următoare: reprezentanţi ai Guvernului României – Secretari de Stat, reprezentanţi ai ASSECO SEE Romania şi Croaţia şi ai HP Romania, reprezentanţi ai MICROSOFT, reprezentanţi ai companiilor de telecomunicaţii, băncilor si serviciilor financiare, asigurări, transporturi, consultanţă, manufacturare, energie, outsourcing, computing şi software, companii cu servicii din acest domeniu, precum şi presă generalistă şi de specialitate.
Citește pe alephnews.ro: O navă a Rusiei s-a scufundat în largul Spaniei în urma unei explozii. De ce analișii privesc accidentul cu suspiciune
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Tu cum păstrezi spiritul Crăciunului? Liana Nica: „Privește-ți interiorul ca pe un brad pe care îl împodobești cu emoții bune”
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 08:34
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1036. Rusia lansează un atac masiv cu rachete şi drone asupra Ucrainei în dimineaţa de Crăciun / Kievul simplifică achiziţiile de drone şi echipamente de război electronic
-
astăzi, 08:25
Atac masiv de Crăciun. Ruşii au atacat cu rachete sistemul energetic ucrainean