- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pierderi de 303 milioane dolari la Yahoo
Compania de servicii onlineYahoo! a înregistrat o pierdere de 303 milioane de dolari în ultimele trei luni din 2008, faţă de un profit de 206 milioane de dolari în aceeaşi perioadă a anului anterior, determinată de mediul de afaceri dificil.
Pierderi de 303 milioane dolari la Yahoo (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Compania a făcut investiţii importante, aplicând totodată o politică agresivă de reducere a costurilor, fapt ce ne-a ajutat să contracarăm efectele problemelor economice. În aceste condiţii, vom fi mai puternici când cererea pentru publicitate se va îmbunătăţi", a declarat preşedintele Yahoo! Carol Bartz.
În perioada analizată, Yahoo! a avut o pierdere operaţională de 278 milioane dolari. În acelaşi interval din 2007, compania a consemnat un profit operaţional de 191 milioane de dolari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Pentru întreg anul 2008, profitul net a totalizat 424 milioane de dolari, în scădere faţă de câştigul din 2007 de 660 milioane dolari.
"Politica agresivă de administrare a cheltuielilor şi raportul echilibrat dintre venituri şi cheltuieli ne-au ajutat să trecem cu bine prin acest mediu economic fără precedent", a precizat preşedintele Yahoo!.
Compania estimează că la sfârşitul primului trimestru va avea un profit operaţional de 75-85 milioane de dolari.
Unii analişti consideră că Yahoo! trebuie să aplice în continuare programul de reducere a costurilor şi să demonstreze că-şi poate păstra disciplina financiară mai mult de un singur trimestru, înainte ca mediul de afaceri să revină la normal, potrivit Reuters.
Citeşte şi:
Yahoo are un nou director executiv, Carol Bartz
Google a renunţat la acordul cu Yahoo!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO