Pierderile Chrysler au crescut la 199 milioane dolari în ultimul trimestru al anului trecut

Pierderile Chrysler au crescut de la 84 de milioane de dolari în al treilea trimestru al anului trecut la 199 de milioane de dolari în ultimele trei luni din 2010, din cauza scăderii numărului de maşini livrate de constructorul auto american, transmite Bloomberg.

Urmărește
4 afișări

În al patrulea trimestru din 2009, Chrysler a înregistrat pierderi de 2,69 de miliarde de dolari. Mai mulţi analişti intervievaţi de Bloomberg anticipau un rezultat negativ de 99 de milioane de dolari pentru perioada octombrie-decembrie 2010.

Grupul a introdus în perioada analizată 11 modele actualizate, printre care Dodge Durango şi Chrysler 200. Constructorul auto a livrat 382.000 de automobile şi camioane în ultimele trei luni ale anului trecut, cu 6% mai puţin decât în al treilea trimestru.

Profitul operaţional excluzând elemente precum taxe, dobânzi şi cheltuieli legate de pensii s-a situat la 198 de milioane de dolari. Pe ansamblul anului trecut, indicatorul s-a cifrat la 763 de milioane de dolari, peste estimarea grupului, de 700 de milioane de dolari.

Chrysler anticipează că în acest an veniturile nete vor depăşi 55 de miliarde de dolari, iar profitul operaţional va fi de peste două miliarde de dolari. În planul pe cinci ani, anunţat în noiembrie 2009, grupul estimează pentru anul acesta vânzări de 52,5 miliarde de dolari. Profitul net ar urma să se cifreze la 200-500 de milioane de dolari.

"Estimările pentru 2011 sugerează încrederea în produsele noi", a afirmat Stuart Pearson, analist la Morgan Stanley.

Nivelul lichidităţilor se ridica la 7,35 de miliarde de dolari la finele lunii decembrie, cu 913 milioane de euro mai puţin decât la sfârşitul celui de-al treilea trimestru.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici