- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Planurile retailerului german Lidl pentru România: Bucureştiul, cel mai important oraş pentru expansiune. Puterea de cumpărare ajunge să fie şi de două ori mai mare decât în restul ţării
Discounterul german Lidl, prezent oficial pe piaţă din 2011, va deschide în fiecare din următorii ani cel puţin zece noi magazine, ţinta următoare fiind să ajungă la 300 de unităţi faţă de 210 în prezent. Astfel, an de an doar în magazine compania va investi peste 20 mil. euro. Discounterul german îşi concentrează atenţia pe oraşele mari şi în special pe Bucureşti.
Planurile retailerului german Lidl pentru România: Bucureştiul, cel mai important oraş pentru expansiune. Puterea de cumpărare ajunge să fie şi de două ori mai mare decât în restul ţării
„În prezent avem 210 magazine în România, dintre care circa 10% în Bucureşti. Capitala este cel mai important oraş, atât ca populaţie, cât şi ca putere de cumpărare, astfel că loc de expansiune încă mai există. Puterea de cumpărare ajunge să fie şi de două ori mai mare decât în restul ţării. În acest context, este cel mai important centru de expansiune pentru noi, şi nu numai”, spune Frank Wagner (43 de ani), executivul care conduce operaţiunile locale ale Lidl în România din poziţia de preşedinte al consiliului de conducere, citat de ZF.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri prezidențiale 2024 și Referendum București. Secțiile de votare s-au deschis în toată țara. Până la ora 9:00, prezența la vot este de 4,26 %
-
Referendum local în Capitală. Prezenţa la vot în rândul bucureştenilor
-
Ion Cristoiu: A doua viaţă a lui Agamiţă Dandanache
-
Războiul din Ucraina, ziua 1005. Rachetele nord-coreene utilizate de Rusia conţin componente fabricate în SUA şi Europa – CNN / Mediazona confirmă identităţile a aproape 80.000 de soldaţi ruşi ucişi în Ucraina
Executivul german adaugă că în timp, cu cât puterea de cumpărare va creşte, cu atât compania se va orienta şi către oraşe mai mici. Lidl a intrat oficial pe piaţa locală în 2011 prin achiziţia reţelei de discount Plus, care avea atunci 107 unităţi şi afaceri de circa 380 de milioane de euro. Ulterior nemţii s-au extins direct până la 210 de magazine şi afaceri de 1,25 mld. euro anul trecut.
„Businessul a mers foarte bine în 2016, iar primele trei luni din acest an finanaciar (anul începe la 1 martie la Lidl - n.red.) sunt încurajatoare. Anul trecut reducerea TVA a avut un aport important însă, astfel că în 2017 deşi va fi în continuare creştere, ea nu va mai fi la fel de puternică precum anterior.“ El nu înaintează însă cifre.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO