Platforma Monitorul Preţurilor carburanţilor a înregistrat 180.000 de căutări în primele zile după lansare

Pe platforma „Monitorul Preţurilor Carburanţilor” s-au înregistrat aproximativ 180.000 de căutări ale sortimentelor de carburanţi în primele zile de la lansare, informează Consiliul Concurenţei.

Urmărește
987 afișări
Imaginea articolului Platforma Monitorul Preţurilor carburanţilor a înregistrat 180.000 de căutări în primele zile după lansare

Platforma Monitorul Preţurilor carburanţilor a înregistrat 180.000 de căutări în primele zile după lansare

În primele două săptămâni, cele mai căutate sortimente au fost benzina standard (59.930) şi motorina standard (54.932), ambele reprezentând 64% din căutări, iar restul sortimentelor - motorina premium (22.818), benzina premium (20.656), GPL (13.290) şi încărcarea electrică (8.206) - însumând 36% din căutările totale.

Cele 180.000 de căutări au fost generate în urma a peste 62.000 de accesări, un utilizator unic fiind interesat de mai multe sortimente. Cele mai multe accesări provin de pe website (peste 29.600), iar din rândul aplicaţiilor mobile majoritatea accesărilor provin de pe dispozitivele cu sistem de operare Android (în jur de 27.000) şi iOS (aproximativ 5.700).

Cele mai multe căutări în aplicaţie provin din România, majoritatea din Bucureşti şi Timişoara, dar s-au înregistrat căutări care provin şi din alte ţări, cum ar fi Germania sau Marea Britanie.

Statisticile arată că cele mai multe descărcări ale aplicaţiei s-au realizat din Google Play (în jur de 20.000), prin comparaţie cu App Store (peste 1.800).

În ceea ce priveşte datele demografice, acestea arată că persoanele din categoria de vârstă 25-34 ani s-au arătat cele mai interesate de aplicaţie, urmate de persoanele din categoria de vârstă 35-44 ani.

Platforma „Monitorul Preţurilor Carburanţilor” este valabilă atât sub formă de aplicaţie web, cât şi ca aplicaţie mobilă (iOS şi Android) şi afişează preţurile pentru carburanţii standard şi premium (benzină şi motorină) practicate în staţiile companiilor OMV Petrom, Mol, Rompetrol, Lukoil, Socar şi Gazprom din întreaga ţară, oferind multiple facilităţi de căutare, sortare şi filtrare a datelor.

Iniţial, „Monitorul preţurilor” a fost lansat drept proiect pilot şi a fost dedicat componentei de retail alimentar. Acesta afişa preţurile produselor alimentelor de bază comercializate de marii retaileri din industria alimentară, iar platforma putea fi accesată doar din Bucureşti şi judeţul Ilfov.

Consiliul Concurenţei a lansat, la începutul lunii iulie, platforma „Monitorul Preţurilor Carburanţilor”. Aceasta poate fi accesată pe www.monitorulpreturilor.info sau din aplicaţia mobilă disponibilă gratuit în App Store sau Google Play. Platforma este una dintre cele două componente ale „Monitorului preţurilor”, proiect iniţiat de autoritatea de concurenţă în colaborare cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, în 2016.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici