Plăţile online se vor tripla în acest an

Valoarea cumpărăturilor online realizate prin card se vor ridica la 35 milioane euro în acest an, în creştere de peste trei ori faţă de 2006, când au atins circa zece milioane euro, potrivit datelor Romcard, procesator final de plăţi online prin card în România.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Plăţile online se vor tripla în acest an

Plăţile online se vor tripla în acest an

"Dinamica pieţei comerţului electronic este destul de imprevizibilă. Iniţial, pentru 2007, noi estimam o creştere de 25% a pieţei, însă acum prognozăm o triplare", a declarat corporate affairs officer al grupului GECAD, Iuliana Butuc-Cerchez.

Reprezentantul GECAD a adăugat că tendinţa de creştere se va menţine şi în 2008, însă ritmul nu poate fi prognozat, volumul tranzacţiilor online fiind determinat şi de intrarea unor companii noi pe piaţă şi de concentrarea lor pe vânzările online.

De asemenea, evoluţia va fi influenţată şi de informarea utilizatorilor finali despre această piaţă, de securitatea tranzacţiilor pe Internet şi de seriozitatea cu care comercianţii online tratează această afacere.

"În prezent, multe magazine virtuale sunt făcute din pasiune, nu pe standardul unei afaceri", a spus Iuliana Butuc-Cerchez.

Cele mai multe tranzacţii online realizate cu cardul bancar vizează serviciile oferite de operatorii de telecomunicaţii, printre care se numără şi plata facturilor. Acestea sunt urmate de tranzacţiile din domeniul turistic, unde sunt incluse şi achiziţionarea de bilete de avion, şi de cele din segmentul retail.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici