Pluxee, partenerul global pentru beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor, anunţă schimbări în conducerea business-urilor din România şi Bulgaria pentru a accelera implementarea strategiei de creştere a companiei

  • Gabor Olajos, în prezent Chief Operating Officer pentru Pluxee Bulgaria, a fost numit Country Managing Director pentru Pluxee România & Bulgaria, mandatul său începând cu 22 iulie 2024.
  • El va ocupa poziţia deţinută anterior de Manuel Fernandez Amezaga, care a preluat rolul de Chief Revenue Growth Officer pentru America Latină (Zona Spaniolă) şi a devenit parte a Comitetului Executiv Global.
  • Marius Popescu, Sales Director Pluxee România, îi va succeda lui Gabor Olajos şi va fi promovat în funcţia de Country Operating Director pentru Pluxee Bulgaria.
Urmărește
82 afișări
Imaginea articolului Pluxee, partenerul global pentru beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor, anunţă schimbări în conducerea business-urilor din România şi Bulgaria pentru a accelera implementarea strategiei de creştere a companiei

Pluxee, partenerul global pentru beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor, anunţă schimbări în conducerea business-urilor din România şi Bulgaria pentru a accelera implementarea strategiei de creştere a companiei

Pluxee România şi Bulgaria anunţă o schimbare strategică a echipei de management, menită să consolideze angajamentul de creştere a companiei, ca partener global în beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor. Începând cu 22 iulie 2024, Gabor Olajos, care a ocupat anterior funcţia de Chief Operating Officer, Pluxee Bulgaria, va prelua rolul de Country Managing Director pentru Pluxee România şi Bulgaria.

Cu peste 20 de ani de experienţă în vânzări şi managementul afacerilor, Gabor Olajos face parte din echipa Pluxee din 2001, când s-a alăturat entităţii din Ungaria (pe atunci Sodexo Ungaria). Din rolul său de director de vânzări la Pluxee Ungaria, Gabor a jucat un rol important în consolidarea poziţiei de lider a companiei. În 2016, Gabor Olajos s-a alăturat echipei din România în calitate de Sales Director şi a avut o contribuţie esenţială în procesul de tranziţie digitală a companiei, de la voucherele tradiţionale, pe hârtie, la cele electronice. În acelaşi timp, el a implementat o strategie bazată pe date pentru eficientizarea vânzărilor şi a contribuit la consolidarea poziţiei de lider a companiei în special în sectorul de turism, unde cota de piaţă a companiei a crescut la peste 50%. În 2021, Gabor Olajos a fost promovat în funcţia de Chief Operating Officer pentru Pluxee Bulgaria, continuând dezvoltarea business-ului şi susţinând procesul de schimbare al companiei în vederea digitalizării tichetelor de masă. Sub conducerea sa, Pluxee Bulgaria a făcut tranziţia la un mod de lucru digital, ceea ce a dus la o creştere de zece ori a afacerilor, asigurând totodată cu succes trecerea la noua identitate de brand.

"Sunt entuziasmat să revin în România pentru a continua proiectele remarcabile realizate de Manuel Fernandez Amezaga şi echipa sa. În urma lansării cu succes a noului brand care a poziţionat Pluxee ca jucător cheie în cadrul industriei de beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor, sunt încrezător că, împreună cu echipa extrem de talentată de aici, suntem pregătiţi să ne consolidăm rolul de partener global şi lider de opinie pentru comunitatea noastră de business formată din peste 35.000 de clienţi, 2 milioane de angajaţi şi peste 55.000 de locaţii comerciale. Obiectivul meu este de a impulsiona iniţiativele inovatoare marca Pluxee şi de a consolida parteneriatul nostru cu sectorul IMM-urilor, accelerând în acelaşi timp eforturile către o companie locală sustenabilă, cu o contribuţie semnificativă la obiectivul ambiţios de reducere a amprentei de carbon la nivel global", a declarat Gabor Olajos, Country Managing Director, Pluxee România şi Bulgaria.

Gabor Olajos preia rolul deţinut anterior de Manuel Fernandez Amezaga, care a fost promovat ca Chief Revenue Growth Officer pentru America Latină (Zona Spaniolă). Manuel Fernandez Amezaga, care s-a alăturat, de asemenea, Comitetului Executiv Global pentru Pluxee, a ocupat funcţia de CEO Pluxee România şi Bulgaria începând cu august 2020.

"Sunt mai mult decât recunoscător pentru oportunitatea extraordinară de a lucra cu echipele Pluxee din România şi Bulgaria. Împreună, nu numai că am lansat cu succes noul nostru brand şi am făcut tranziţia către o companie inovatoare, axată pe digitalizare, dar ne-am şi consolidat poziţia de partener principal de beneficii pentru angajaţii din România. Sunt încrezător că Gabor Olajos va continua activitatea de succes a companiei şi va întări angajamentul faţă de partenerii noştri şi angajaţii acestora", a adăugat Manuel Fernandez Amezaga, Chief Revenue Growth Pluxee for Hispanic Latin America.

În rolul de Country Operating Director al Pluxee Bulgaria, compania l-a numit pe Marius Popescu, care a deţinut anterior poziţia de Sales Director în România. Cu o vechime de peste 24 de ani în cadrul companiei, Marius a jucat un rol cheie în transformarea digitală a portofoliului de produse al companiei, având în acelaşi timp un rol strategic în implementarea unor parteneriate importante precum cel cu MyBenefits, platforma de loializare si beneficii pentru angajati şi The Happiness Index, platformă bazată pe neuroştiinţe care ajută organizaţiile să măsoare principalii factori de implicare şi fericire a angajaţilor pentru a-şi îmbunătăţi strategia de resurse umane.

Despre Pluxee România

Pluxee este un jucător global în beneficiile şi implicarea angajaţilor care operează în 31 de ţări. Pluxee ajută companiile să atragă, să implice şi să reţină talentele datorită unei game largi de soluţii în domeniile Mese & Alimente, Wellbeing, Stil de viaţă, Recompense & Recunoaştere şi Beneficii publice. Sprijinită de o tehnologie de vârf şi de peste 5.000 de membri angajaţi ai echipei, Pluxee acţionează ca un partener de încredere în cadrul unui ecosistem B2B2C foarte interconectat, format din peste 500.000 de clienţi, 36 de milioane de consumatori şi 1,7 milioane de comercianţi. Pluxee, care îşi desfăşoară activitatea de peste 45 de ani, se angajează să creeze un impact pozitiv asupra comunităţilor locale, să sprijine bunăstarea la locul de muncă pentru angajaţi şi să protejeze planeta. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pluxee.ro.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici