- Home
- Economic
- (11.10.2023, 15:09)
- Alexandru Stan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pluxee se lansează în România cu o nouă viziune de brand
- Pluxee integrează know-how-ul dobândit în România de 25 de ani şi de 45 de ani la nivel global, performanţa solidă, viziunea pe termen lung, alături de cele mai noi tendinţe din mediul digital şi piaţa muncii.
- Obiectivul Pluxee este să fie brandul global de referinţă globală pentru companii, autorităţi publice, comercianţi, beneficiari şi experţi în căutarea celui mai bun partener care îi susţine să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat în vieţile lor.
- Pluxee deschide o lume plină de oportunităţi prin experienţele personalizate şi sustenabile pentru fiecare angajat, oferind mai multă libertate şi împlinire atât în plan profesional, cât şi în cel personal.
- Ca parte a angajamentului său constant de 25 de ani de a susţine antreprenoriatul şi mediul de afaceri din România, compania a investit 600.000 de euro în programul „Românii sunt antreprenori”, dezvoltat în parteneriat cu Startarium.
Urmărește
1467 afișări
Pluxee, noul brand care continuă activitatea de 25 de ani a lui Sodexo de lider în beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor pe piaţa din România, îşi anunţă planurile strategice pentru piaţa locală.
Cine este Pluxee?
Numele noului brand este o combinatie memorabilă care cuprinde toate elementele misiunii sale:
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
• Plux reprezintă spiritul pozitiv, optimismul şi sugerează că brandul deschide o lume plină de oportunităţi
• „X” simbolizează modul în care brandul amplifică aceste oportunităţi prin experienţe personalizate şi durabile oferite clienţilor, comercianţilor, beneficiarilor şi angajaţilor noştri.
• “EE” se identifică cu domeniul de activitate în care activează brandul – Employee Engagement (implicarea angajaţilor).
De ce Pluxee? Manifesto-ul nostru
Suntem Pluxee, partenerul tău global de beneficii extrasalariale şi experienţe pentru creşterea nivelului de implicare a angajaţilor. Deschidem o lume plină de oportunităţi, pentru a ajuta oamenii să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat în vieţile lor.
Redefinim viitorul în ceea ce priveşte experienţele angajaţilor, amplificând momentele de bucurie şi creând noi oportunităţi. Oferim beneficiarilor libertatea de a-şi creşte puterea de cumpărare şi de a se bucura de o calitate mai bună a vieţii. Oferim susţinerea noastră clienţilor pentru a dezvolta relaţii autentice cu angajaţii lor. Ajutăm comercianţii să-şi dezvolte constant afacerile. Ne inspirăm colegii să-şi construiască cariere prospere, prin intermediul cărora să influenţeze pozitiv vieţile a milioane de oameni.
Ne concentrăm pe nevoile beneficiarilor, ajutaţi de tehnologie şi pasionaţi de ideea de a progresa continuu. Fie că este vorba de o pauză de masă, evenimente culturale, cadouri sau wellbeing – dezvoltăm cu atenţie produsele noastre pentru a aduce cea mai mare valoare în vieţile oamenilor. Ne folosim de puterea mediului digital pentru a oferi experienţe personalizate şi relevante pentru toti cei pe care îi deservim.
Suntem aici pentru că ne dorim să creştem calitatea vieţii oamenilor, iar scopul nostru se reflectă în toate acţiunile noastre. Promovăm alegeri responsabile şi sustenabile, care îmbunătăţesc calitatea vieţii pentru toţi - de la beneficiari, clienţi, angajaţi şi comercianţi până la comunităţile locale şi societate.
Având în spate moştenirea valoroasă şi experienţa bogată a Sodexo, păşim pe un nou drum cu ambiţii mari pentru viitor. Peste 500.000 de clienţi, 1,7 milioane de comercianţi şi 36 de milioane de consumatori din 31 de ţări au încredere în noi. Suntem partenerul ales de către comunităţile din întreaga lume, aducându-le mai multe clipe de bucurie, mai multe oportunităţi şi mai mult din tot ceea ce contează cu adevărat.
Suntem Pluxee.
Pluxee România are 35.000 de clienţi şi peste 2 milioane de angajaţi folosesc serviciile sale în 55.000 de locaţii partenere. Aplicaţia globală PLUXEE are 1 milion de utilizatori în România. Compania este preferată de IMM-urile din România, care deţin o pondere de 72% din totalul portofoliului actual.
Ca parte a planului strategic pentru 2025, Pluxee intenţionează:
• Să îşi consolideze poziţia de lider pe piaţă în soluţii pentru implicarea angajaţilor şi amplificarea notorietăţii brandului Pluxee.
• Să se poziţioneze ca partenerul preferat pentru beneficiile extrasalariale ale angajaţilor şi să fie recunoscut ca jucător relevant în piaţă.
• Să îşi intensifice poziţia pe segmentul IMM-urilor, diversificând aria de beneficii extrasalariale pentru angajaţii acestora.
• Să îşi dezvolte portofoliul de produse şi servicii de wellbeing, să continue să susţină puterea de cumpărare a angajaţilor şi implicarea lor la locul de muncă.
• Să simplifice modul în care aceste servicii sunt accesate de angajaţi prin digitalizare.
Produsele, serviciile şi parteneriatele Pluxee România
• Cardul de masă Gusto, care poate fi folosit şi pentru accesarea serviciilor de telemedicină, consultaţii generale de nutriţie, psihonutriţie, psihologia şi managementul stresului, programe de terapie personalizate.
• Cardul Cadou care poate fi folosit pentru achiziţionarea unei game variate de servicii şi produse de larg consum, articole de îmbrăcăminte, decoraţiuni interioare, bijuterii, cosmetice, articole sportive, electronice, electrocasnice, jucării.
• Cardul Turist prin care angajaţii pot achizitiona servicii turistice, cazare transport, masă în cea mai mare şi diversă reţea de locaţii turistice din România.
• Cardul Cultural prin care se pot achiziţiona bilete la spectacole, filme, competiţii sportive, festivaluri, concerte şi piese de teatru, expoziţii şi târguri, cărţi, manuale şcolare, albume muzicale şi multe alte produse culturale.
• Parteneriatul cu platforma de loializare şi beneficii pentru angajaţi MyBenefits permite clienţilor să integreze identitatea vizuală a propriului brand de angajator şi să automatizeze acordarea şi gestionarea beneficiilor. Platforma oferă peste 28.000 de produse şi servicii diverse precum beneficiile Pluxee, asigurări medicale, abonamente la clinici medicale, pensii private, programe de dezvoltare personală şi training, servicii de wellbeing.
• The Happiness Index, un instrument unic şi inovativ în construirea şi susţinerea culturii organizaţionale prin măsurarea gradului de satisfacţie, implicare şi fericire a echipelor, având la bază 18 modele predefinite de chestionare susţinute de neuroştiinţă.
Produsele, serviciile şi parteneriatele Pluxee România
- Cardul de masă Gusto, care poate fi folosit şi pentru accesarea serviciilor de telemedicină, consultaţii generale de nutriţie, psihonutriţie, psihologia şi managementul stresului, programe de terapie personalizate.
- Cardul Cadou care poate fi folosit pentru achiziţionarea unei game variate de servicii şi produse de larg consum, articole de îmbrăcăminte, decoraţiuni interioare, bijuterii, cosmetice, articole sportive, electronice, electrocasnice, jucării.
- Cardul Turist prin care angajaţii pot achizitiona servicii turistice, cazare transport, masă în cea mai mare şi diversă reţea de locaţii turistice din România.
- Cardul Cultural prin care se pot achiziţiona bilete la spectacole, filme, competiţii sportive, festivaluri, concerte şi piese de teatru, expoziţii şi târguri, cărţi, manuale şcolare, albume muzicale şi multe alte produse culturale.
- Parteneriatul cu platforma de loializare şi beneficii pentru angajaţi MyBenefits permite clienţilor să integreze identitatea vizuală a propriului brand de angajator şi să automatizeze acordarea şi gestionarea beneficiilor. Platforma oferă peste 28.000 de produse şi servicii diverse precum beneficiile Pluxee, asigurări medicale, abonamente la clinici medicale, pensii private, programe de dezvoltare personală şi training, servicii de wellbeing.
Despre Pluxee la nivel global
Pluxee este principalul partener global pentru beneficiile extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor la locul de muncă, care deschide o lume de oportunităţi pentru a-i ajuta pe toţi oamenii să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat pentru ei. Printr-o gamă completă de soluţii inovatoare şi digitale disponibile în 31 de ţări, PLUXEE creează experienţe relevante, captivante şi personalizate pentru a contribui la wellbeing-ul angajaţilor la locul de muncă şi nu numai. De la experienţe oferite prin prânzul zilnic, cultură, cadouri până la wellbeing şi mobilitate, produsele şi serviciile PLUXEE sunt concepute pentru a aduce mai multă valoare oamenilor. Pluxee susţine creşterea puterii de cumpărare şi promovează wellbeing-ul a peste 36 de milioane de consumatori. La nivel global, PLUXEE ajută 500.000 de clienţi să dezvolte relaţii mai bune cu angajaţii lor şi să le crească gradul de implicare. PLUXEE simplifică viaţa a 1,7 milioane de businessuri partenere în fiecare zi. Reconfirmat de fundaţia solida construita de Sodexo, Pluxee, cu cei 5.000 de angajaţi ai săi, se angajează să-şi sporească implicarea in comunitate ca lider sustenabil, oferind clienţilor, partenerilor şi beneficiarilor săi mijloacele de a face alegeri mai durabile în fiecare zi.
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi https://www.pluxee.ro/
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe