Poşta a deschis prima franciză, sistemul urmând să fie extins la jumătate din reţea până în 2016

Poşta Română a deschis în Capitală prima franciză şi are ca obiectiv ca, până la finele anului 2016, jumătate din numărul oficiilor existente la acea vreme să fie operaţionale în sistem franciză.

Urmărește
735 afișări
Imaginea articolului Poşta a deschis prima franciză, sistemul urmând să fie extins la jumătate din reţea până în 2016

Poşta a deschis prima franciză, sistemul urmând să fie extins la jumătate din reţea până în 2016

"În aceasta perioada, Departamentul Franciză al companiei derulează un program pilot de dezvoltare şi implementare a sistemului de franciză poştală. Printre ţintele acestui program pilot se află evaluarea zonelor geografice în care să se dezvolte parteneriate în cadrul francizei poştale (...). Programul pilot se va finaliza în 2016, ţinta fiind ca franciza poştală a companiei să se regăsească în cel puţin jumătate din numărul total de subunităţi ale reţelei poştale existente la acea vreme", au declarat reprezentanţii Poştei la solicitarea MEDIAFAX.

În prezent, reţeaua Poştei numără 5.600 de unităţi teritoriale.

Prima franciză operează în complexul comercial Domino Plaza din cartierul Tei.

Unitatea a fost dotată de către beneficiarul de franciză, societatea Domino Servicii Diverse SRL, cu toate echipamentele impuse de activitatea poştală, inclusiv cu sistemele de securitate necesare.

Costul estimat al investiţiilor se ridică la aproximativ 40.000 de lei, se arată într-un comunicat al Poştei Române.

Societatea Domino Servicii Diverse este controlată de Issam Nassan (cetăţean sirian) - 95% şi Anca Cristina Boeru - 5%.

În cadrul subunităţii vor lucra trei angajaţi, cu un program de lucru cu publicul, de luni până sâmbătă, între orele 09:00 - 21:00, şi duminică, între orele 09:00 - 17:30.

Aceasta va oferi toate produsele şi serviciile din portofoliul Poştei Române, cu excepţia distribuţiei de pensii.

"În era digitală, unele locaţii tradiţionale ale Poştei nu mai sunt viabile. Mutând serviciul în lanţuri de magazine poziţionate comercial, clienţii beneficiază de o experienţă completă de retail. Prin acest parteneriat, Poşta Română, în calitate de francizor, îşi va optimiza portofoliul de produse şi servicii, dar şi costurile operaţionale, raportat la valoarea adăugată a acestora", a declarat directorul general al Poştei Române, Alexandru Petrescu.

Complexul comercial Domino Plaza este amplasat pe strada Maica Domnului 61, din sectorul 2 al Capitalei.

Beneficiarul de franciză va raporta Poştei Române veniturile încasate, din care va păstra o sumă constituită din comisioane fixe aplicate pe serviciu sau produs furnizat. La această sumă finală, operatorul de servicii poştale va mai încasa o redevenţă de 2%.

Tarifele produselor şi serviciilor furnizate prin beneficiarul de franciză vor fi cele practicate de Poşta Română în toată reţeaua sa, fără niciun fel de cost suplimentar.

Încasările anuale estimate în subunitatea poştală Partener Domino sunt de aproximativ 1 milion de lei, cu un profit estimat pentru Poşta Română de 78.000 de lei.

Veniturile anuale estimate ale Domino Servicii Diverse sunt de peste 150.000 de lei.

Planul de management al Poştei Române pentru perioada 2013 - 2016 are ca reper strategic procesul de reorganizare a proceselor, în paralel cu optimizarea portofoliului de produse şi servicii.

În cadrul acestei strategii, compania intenţionează să dezvolte parteneriate cu potenţiali beneficiari, având la bază un model de business modular, care să permită implementarea sistemului de franciză poştală în mare parte din reţeaua de subunităţi.

Poşta Română deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România.

În prezent, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici