Poşta: Majorarea tarifelor la 1 august, motivată de pierderile la trimiterile poştale simple

Decizia privind majorarea tarifelor poştale pentru trimiterile din sfera serviciului universal a fost motivată de pierderile provocate de această activitate, a afirmat marţi, Compania Naţională Poşta Română, în replică la acuzaţiile Asociaţiei Române de Marketing Direct (ARMAD).

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Poşta: Majorarea tarifelor la 1 august, motivată de pierderile la trimiterile poştale simple

Poşta: Majorarea tarifelor la 1 august, motivată de pierderile la trimiterile poştale simple

"Aceste tarife au fost modificate ultima dată în luna august 2004, în baza costurilor aferente anului 2003, deşi analizele efectuate de Poşta Română au arătat faptul că serviciul universal este prestat sub costurile intervenite pentru realizarea acestuia. Astfel, în timp ce tariful perceput pentru o scrisoare simplă, până la 31 iulie 2007, este de 0,5 lei, costul real pentru prestarea serviciului depăşeşte 0,98 lei, cost estimat la data de 31 decembrie 2005", se arată într-un comunicat al companiei, transmis, marţi.

Majorarea tarifelor pentru trimiterile poştale incluse în sfera serviciului universal, începând cu 1 august, a fost operată în baza prevederilor Legii 133/2007, se precizează în comunicat.

Companiile de marketing direct au acuzat Poşta Română de abuz de poziţie dominantă, arătând că industria de profil va fi afectată semnificativ de majorarea tarifelor poştale cu 60%, de la 1 august 2007, pentru trimiterile poştale din sfera serviciului universal.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici