Poşta Română va investi 26,74 milioane de lei în publicitate

Poşta Română a organizat o licitaţie publică pentru încheierea unui acord pe patru ani privind achiziţionarea de servicii de publicitate, având alocat un buget total de 26,74 de milioane de lei pentru aceste activităţi.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Poşta Română va investi 26,74 milioane de lei în publicitate

Poşta Română va investi 26,74 milioane de lei în publicitate

Poşta Română a iniţiat, prin intermediul Bursei Romane de Marfuri, în calitate de consultant-organizator, licitaţia deschisă pentru încheierea unui acord cadru pe patru ani pentru achiziţionarea de servicii de publicitate.

Contul de publicitate al Poştei Române va fi împărţit pe trei secţiuni şi anume servicii de creaţie, servicii de producţie audio-video şi servicii de producţie print de mari dimensiuni (cu un buget de patru milioane de lei pe patru ani), servicii de promovare în presa centrală, locală, TV, radio, Internet, indoor şi outdoor (buget de 21,4 milioane de lei) şi servicii de evaluare a campaniilor derulate (1,34 milioane de lei).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici