Povestea celei mai puternice femei din asigurări din România, în Business Magazin

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta începand de luni, cu titlul "Doamna profesoară de asigurări", prezintă povestea şefei AXA Life Insurance, Violeta Ciurel, şi viziunea sa asupra evoluţiei pieţei asigurărilor în România în 2013.

Urmărește
428 afișări
Imaginea articolului Povestea celei mai puternice femei din asigurări din România, în Business Magazin

Povestea celei mai puternice femei din asigurări din România, în Business Magazin

Violeta Ciurel se numără printre executivii de top ai companiilor de asigurări, ea avand o experienţă de 13 ani în zona teoretică a economiei, ca profesoară la ASE, 14 ani în ING Group, din care şase ani petrecuţi în străinătate pe poziţii de top în cadrul grupului şi peste doi ani la conducerea operaţiunilor din România ale grupului francez AXA.

Din paginile noului număr al revistei, cititorii au ocazia să afle povestea şi traseul profesional al celei mai puternice femei în industria asigurărilor din România, ce a avut ea de învăţat de la oamenii din acest domeniu cu care a interacţionat în decursul carierei şi ce calităţi sunt cu adevărat necesare unui bun manager, lucruri dezvăluite în cadrul primului eveniment MEET THE CEO organizat în acest an de Business Magazin.

"În general nu mi-a plăcut să mă opresc la a face un singur lucru, pentru că îmi place diversitatea în tot ceea ce fac", afirmă Violeta Ciurel, precizând că acum, chiar dacă este la AXA, predă în continuare şi la ASE, activitate pe care a reluat-o la întoarcerea în ţară - respectiv în 2010, când a fost recrutată de francezii de la AXA ca preşedinte şi CEO al AXA Life Insurance România.

Din numărul lansat pe piaţă în 4 februarie, cititorii pot afla ce se întâmplă pe piaţa de fuziuni şi achiziţii, idei care au schimbat cursul afacerilor, generate din studiul de caz care arată cu ce pot fi înlocuite e-urile. Tot aici, Mike Edwards, directorul fabricii Bristish American Tabacco, descrie evoluţia investiţiilor din ultimii ani în extinderea fabricilor din România ale celor trei mari producători de ţigari, British American Tabacco, Philip Morris şi Japan Tabacco International.

La secţiunea Auto a revistei, cei interesaţi vor găsi opiniile vicepreşedintelui APIA, Brent Valmar, cu privire la poluarea prin taxe şi evoluţia importurilor pe piaţa autoturismelor străine în România, iar rubrica dedicată antreprenorilor găzduieşte povestea unei afaceri de succes, construită după un model de business american.

În plus faţă de temele precizate revista are o serie de subiecte de actualitate, analize şi comentarii, grupate în secţiunile: ECONOMIE: ABC-ul american din agribusinessul românesc; SPECIAL: Ascensiunea înaltei Porţi – Turcia, între vis şi cosmar, care pot fi citite în revista Business Magazin, disponiblă doar în reţelele Inmedio şi Relay.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici