„Ridicăm toate pânzele sus şi am încredere că vom face o figură frumoasă în Franţa, aici unde industria HoReCa este una dintre cele mai performante din lume!“, spune Radu Savopol, cofondator al 5 to go, cel mai extins jucător de pe piaţa locală a cafenelelor. Şi în România compania s-a extins tot prin parteneri, mai exact prin francizaţi.
Acelaşi este modelul şi peste hotare, unde reţeaua are planuri să continue expansiunea. Mai exact, sunt în plan alte câteva localuri în Franţa şi urmează apoi piaţa din Marea Britanie.
Astăzi, 5 to Go are 250 de cafenele în Bucureşti şi în ţară şi începe expansiunea internaţională. Conceptul a luat naştere în anul 2015, odată cu lansarea primei cafenele în apropiere de Piaţa Lahovari, la câţiva paşi de Teatrul Ţăndărică. Un an mai devreme a apărut pe piaţă şi Donuterie, un alt brand românesc construit în jurul ideii de gogoşi ca în filmele americane. Pe site-ul companiei apar acum 12 localuri şi există planuri de dezvoltare în franciză.