Prima pagină » Economic » Afacerea care îi învaţă pe copii PROGRAMARE în mod amuzant. Sunt deja şase centre în România şi se extinde în franciză

Afacerea care îi învaţă pe copii PROGRAMARE în mod amuzant. Sunt deja şase centre în România şi se extinde în franciză

O afacere care îi învaţă pe copii să programeze a ajuns la şase centre în România şi se extinde în franciză în oraşele cu peste 80.000 de locuitori.
Afacerea care îi învaţă pe copii PROGRAMARE în mod amuzant. Sunt deja şase centre în România şi se extinde în franciză

Logiscool este un business din do­meniul educaţiei spe­cia­lizat în predarea programării pentru copii şi adolescenţi. Prima şcoală Logiscool de pe piaţa locală a fost deschisă în februarie 2018, însă businessul s-a extins rapid, astfel că deja în România există şase parteneri francizaţi, iar planurile de expansiune nu se opresc aici, în următorii trei ani fiind vizată extinderea afacerii în cât mai multe oraşe din România şi Republica Moldova.

„În Bucureşti ne dorim să fim cât mai aproape de comunităţile locale, aşa că ne orien­tăm către a deschide şcoli în cât mai mul­te dintre cartierele sufocate de trafic ale Bucu­reştiului, cum sunt Drumul Taberei, Militari, Colentina, Berceni şi multe altele.“ Prin­cipala problemă a părinţilor este lipsa de timp, aşa că dorim să le propunem şcoli situa­te cât mai aproape de casă şi de şcoala co­piilor, a declarat Dana Bănică, master­fran­cizat pentru România al Logiscool.

„Următorii ani sunt pentru expansiunea în cât mai multe oraşe din ţară, în special ora­şele cu peste 80.000 – 100.000 de locuitori.“

Investiţia într-un centru educational Logiscool în România porneşte de la 35.000 de euro. Aceasta este investiţia iniţială totală pentru deschiderea centrului, însă suma poa­te fi chiar şi mai mică, în oraşele mai mici, unde unele costuri sunt mai reduse decât în Bucureşti sau Cluj-Napoca.

CITEŞTE CONTINUAREA ÎN ZF