Conform eMAG, la start, peste 260.000 de oameni erau online în aplicaţia eMAG sau pe site. În primele 10 minute clienţii eMAG au plasat comenzi pentru peste 33 milioane lei.
„Startul Black Friday ne-a depăşit aşteptările. Oamenii au strâns bani pe parcursul anului în care au renunţat la multe cheltuieli şi acum îşi permit să se răsfeţe cu produsele pe care şi le doresc pentru acasă sau pentru confortul personal. Am înregistrat 2 milioane vizite pe site în prima jumătate de oră şi clienţii şi-au comandat până acum, în medie, câte 2 produse pe comandă. În total, clienţii au comandat în 30 minute mai mult decât comandau într-o zi întreagă de Black Friday acum şapte ani”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG România.
Astfel, dacă în 2013, clienţii au făcut cumpărături în valoare de 102 milioane de lei într-o zi, acum, în doar jumătate de oră valoarea a ajuns la 124 milioane de lei.
Cele mai comandate produse au fost produse pentru casă – 27.000, televizoare – 15.000, frigidere şi maşini de spălat – 9.500, băuturi – 14.000, electrocasnice mici – 18.000 şi fashion – 9.000.
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din Bucureşti, Cluj-Napoca, Slatina, Iaşi, Braşov, Alba Iulia, Constanţa, Piteşti, Târgu Jiu şi Zalău. Plata cu cardul are o pondere de 57% din totalul comenzilor.