- Home
- Economic
- BERLIN, (04.10.2015, 13:01)
- Mihai Draghici
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Preşedintele Volkswagen: Scandalul emisiilor, o "criză existenţială" care poate fi depăşită
Scandalul emisiilor poluante reprezintă o ameninţare "existenţială" pentru Volkswagen, dar poate fi depăşită, afirmă Hans Dieter Pötsch, noul preşedinte al grupului auto german.
Urmărește
5280 afișări
Hans Dieter Pötsch (Imagine: Hepta)
"Scandalul emisiilor reprezintă o criză existenţială pentru compania Volkswagen", a declarat Hans Dieter Pötsch, potrivit Welt am Sonntag, la o reuniune desfăşurată la sediul central al VW, în oraşul german Wolfsburg.
"Însă cred că, pentru Volkswagen, este o criză surmontabilă", a dat asigurări Pötsch, care va prelua în noiembrie preşedinţia Consiliului de administraţie al grupului auto german.
Potrivit publicaţiei Welt am Sonntag, bugetul de investiţii de 100 de miliarde de euro pregătit de VW până în anul 2018 va fi revizuit în scădere. Volkswagen a refuzat să comenteze informaţia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
Volkswagen a anunţat săptămâna trecută că circa 11 milioane de automobile ale grupului, la nivel mondial, sunt afectate de scandalul emisiilor poluante. Scandalul a izbucnit după ce Agenţia americană pentru Protecţia Mediului (EPA) a acuzat VW că a instalat sisteme speciale pe unele autoturisme diesel pentru a evita standardele federale din SUA în materie de emisii, expunând cetăţeni americani la gaze poluante.
Constructorul auto german ar fi instalat un software special în calculatorul de bord al unor modele diesel Volkswagen şi Audi. Dispozitivul este programat să activeze un sistem de filtrare completă a particulelor doar în timpul testelor oficiale pentru emisii. După teste, adică în situaţiile generale de funcţionare a motorului, dispozitivul dezactivează sistemul de filtrare a particulelor, susţine Agenţia americană pentru Protecţia Mediului.
Potrivit autorităţilor americane, 482.000 de autoturisme cu motoare diesel au încălcat standardele federale americane privind emisiile de dioxid de carbon: modelul de Volkswagen Jetta din perioada 2009-2014, modelele Beetle şi Golf, precum şi modelul Volkswagen Passat din 2014-2015 şi modelul Audi A3. Grupul Volkswagen a recunoscut instalarea dispozitivului electronic care induce în eroare sistemele de măsurare a noxelor. În Europa, probleme similare au fost semnalate şi la alte mărci ale grupului VW.
Citeşte şi: David Cameron critică grupul Volkswagen, evocând posibilitatea revizuirii subvenţiilor pentru diesel
Citeşte şi: SCANDALUL VOLKSWAGEN: SUA extind investigaţia privind noxele la alte mărci europene şi americane
Pe fondul scnadalului, directorul general al grupului Volkswagen, Martin Winterkorn, a demisionat la sfârşitul lunii septembrie, fiind înlocuit cu Matthias Muller, fost director al companiei Porsche.
Conform legislaţiei americane, Volkswagen riscă să plătească despăgubiri de peste 18 miliarde de dolari. "Chiar dacă VW va reuşi să supravieţuiască în actuala formă, compania va ocupa o poziţie inferioară pe piaţă în următorii ani", comenta recent site-ul MarketWatch.com.
Volkswagen a depăşit Toyota şi a devenit în iulie cel mai mare producător auto mondial, din punctul de vedere al vânzărilor efectuate în primul semestru al anului 2015.
Citeşte şi: Financial Times: Producătorii auto europeni avertizează Bruxelles-ul să nu reacţioneze exagerat la scandalul Volkswagen
Citeşte şi: Bloomberg: Volkswagen este prea mare pentru ca politicienii germani să lase grupul să falimenteze
Citeşte şi: SCANDALUL VOLKSWAGEN - Ministrul Transporturilor: 300 de maşini aflate în stocurile dealerilor nu mai pot fi înmatriculate în România până la rezolvarea problemelor
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis convoacă partidele la consultări pentru formarea Guvernului. Se decid șefii de la Senat și Camera Deputaților
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: David Cameron critică grupul Volkswagen, evocând posibilitatea revizuirii subvenţiilor pentru diesel
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Suspectul atacului de la Târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania a fost arestat preventiv. Patru femei și un băiat au decedat iar peste 200 de persoane au fost rănite
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe