- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (29.10.2018, 08:30)
- Departamentul Economic
Prima bancă digitalizată complet. De luni, toate casieriile fizice ale ING Bank se închid. Tranzacţiile se pot face online
ING Bank se concentrează pe realizarea tranzacţiilor online de luni, 29 octombrie, închizând toate casieriile fizice şi transformând sucursalele în unităţi de tipul self-service.
Urmărește
674 afișări
Prima bancă digitalizată complet. De luni, toate casieriile fizice ale ING Bank se închid. Tranzacţiile se pot face online
Banca a anunţat pe parcursul anului că principalul canal de tranzacţionare devine ING Home’Bank, în timp ce Self’Bank-urile au noi tipuri de ATM-uri, care înlocuiesc casieriile tradiţionale.
„Principalul canal de tranzacţionare continuă să fie ING Home’Bank, în timp ce Self’Bank-urile îşi vor deschide uşa până la finalul anului şi către persoane care nu au carduri ING, aceştia având posibilitatea să depună numerar într-un cont ING folosind noi tipuri de ATM-uri, ce vor înlocui tradiţionalele casierii”, au precizat reprezentanţii ING Bank.
Clienţii ING pot să depună numerar folosind cardul ING ataşat contului (lei sau euro) direct la ATM-urile ING, pot să îi transfere prin ordin de plată - dacă au banii într-un cont la o altă bancă sau pot să transfere instant banii (lei) pe care îi au la alte bănci prin funcţionalitatea „Portează-ţi banii“ din ING HomeBank - serviciul ING de internet banking.
Conturile clienţilor ING vor putea să fie alimentate de către alte persoane direct la ATM-urile ING, pe baza unui cod de depunere ce poate fi solicitat în ING Office, pentru lei începând din 1 noiembrie 2018 sau prin transfer bancar. Clienţii îşi vor putea vedea şi gestiona ratele la credite direct din HomeBank.
Conform unei evaluări din 2017, clienţii ING din segmentul de retail au folosit deja canalele digitale pentru 99% din tranzacţiile de bază. La casierii, numai 1% dintre clienţi retrăgeau banii şi 5% îi depuneau în cont. Pe de altă parte, frecvenţa cu care un client accesează ING Home’Bank este în medie de o dată la două zile, în schimb nu vizitează un office mai des de o dată pe an.
Anul trecut numărul de interacţiuni şi solicitări venite de pe mobil către bancă s-a dublat, potrivit informaţiilor transmise de bancă.
Între septembrie 2017, când a fost lansat creditul de nevoi personale disponibil instant, septembrie 2018, un total de 5.000 de clienţi şi-au luat creditul online, iar 80% dintre creditele online au fost accesate şi aprobate prin mobil.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Noua iubită a lui Bellingham e un model strălucitor, cu un trecut amoros bogat. A fost în relație cu actorul Michael B. Jordan
PROSPORT.RO
VIDEO | Dinu Gheorghe, condus pe ultimul drum! Ce nume grele din fotbalul românesc nu l-au uitat și i-au adus un ultim omagiu
CANCAN.RO
Mai rar așa ceva! Unde și-a lăsat parcată mașina un șofer de TESLA din București, în Cluj-Napoca
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe