- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Primul magazin din reţeaua Macro, inaugurat de Dinu Patriciu în cartierul braşovean Tractorul
Primul magazin din reţeaua Macro a fost inaugurat, joi, în cartierul Tractorul, din Braşov, de către principalul acţionar al grupului Mercadia, Dinu Patriciu, investiţiile făcute depăşind 500.000 de euro, transmite corepsondentul MEDIAFAX.
"Macro" este un nou concept de magazin şi deschiderea primei unităţi la Braşov a fost aleasă pentru plasarea strategică a oraşului în mijlocul ţării, dar şi din cauza puterii de cumpărare ridicate din Braşov.
"Am ales Braşov nu întâmplător. Pentru că se află în centrul ţării şi de aici vom radia către restul ţării. Un alt motiv este acela că Braşov face parte din ceea ce numesc triunghiul de aur - Braşov - Piteşti - Bucureşti, acest triunghi de aur având puterea cea mai mare de cumpărare, reprezentând aproximativ 60 la sută din vânzările de retail din ţară", a declarat Patriciu, la deschiderea magazinului.
În funcţie de succesul pe care acest magazin îl va avea în Braşov, Patriciu a spus că intenţionează să mai investească în deschiderea a minim trei astfel de magazine în Braşov. Pe lângă magazinul Macro, la Braşov mai funcţionează încă 35 de magazine de tip Micro, urmând ca în următoarele două luni numărul acestora să ajungă la 50, potrivit lui Dinu Patriciu.
"Aceste magazine Macro aprovizionează magazinele Micro, gama fiind similară, doar că la Macro oferta este mai variată. Eu nu le spun magazine. Celor mici le spun «băcănii», iar celor mari «pieţe» pentru că sperăm că vor veni producărori care să-şi vândă propria marfă", a mai spus Patriciu.
Macro este primul concept de retail modern de pe piaţa locală care promovează comerţul cu produse alimentare româneşti tradiţionale, acestea fiind integrate în sortiment alături de alte articole pentru necesarul zilnic de cumpărături. Macro Braşov este rezultatul unui proces amplu de reamenajare şi repoziţionare a fostei unităţi miniMax din oraş, marcând startul unui proces rapid de transformare a întregii reţele miniMax din ţară. În urma investiţiilor în repoziţionare şi noi deschideri, reţeaua naţională Macro şi miniMax va ajunge până la sfârşitul anului la 150 de unităţi în total.
"Macro Braşov este primul pas făcut de noi pentru dezvoltarea unei reţelei naţionale de magazine care le va oferi românilor o opţiune de cumpărături cu totul nouă. Macro este un concept original care dă o dimensiune nouă retailului modern din România. Sortimentul nostru are o savoare autentic românească şi include, în proporţii echilibrate, mai multe categorii de produse alimentare proaspete - fructe, legume, brânzeturi, carne şi produse din carne proaspete, specialităţi de patiserie etc. Macro va fi conectat permanent la viaţa românilor şi se va asigura că toţi clienţii săi se bucură în fiecare zi de o ofertă de calitate, la cele mai bune preţuri", a spus Richard Mansel, CEO Macro.
Locuitorii Braşovului vor beneficia primii de oferta Macro ce cuprinde peste 4.000 de articole: alimente de bază, cafea, ceai, produse lactate, produse de panificaţie şi patiserie, fructe şi legume, carne proaspătă, preparate din carne, produse congelate, băuturi, conserve, dulciuri, cosmetice şi detergenţi, electrice, electronice şi electrocasnice, bricolaj-auto, confecţii, încălţăminte şi marochinarie, papetărie, articole sportive şi jucării, produse de uz casnic, tutun.
Sortimentul Macro cuprinde mai multe categorii de produse tradiţionale proaspete, cu savoare autentic românească. Clienţii Macro Braşov vor găsi aici brânză de burduf afumată în scoarţă de fag, pastramă, cârnaţi de casă, vin de butoi şi multe alte articole furnizate direct de producătorii locali. Oferta include, de asemenea, fructe şi legume proaspete, brânză şi preparate din carne proaspete, alături de o listă variată de specialităţi de panificaţie şi patiserie pregătite într-un cuptor amplasat chiar în magazin.
O altă inovaţie Macro este piaţa tradiţională amenajată lângă clădirea magazinului. În Braşov, aceasta va avea 52 de tarabe şi va ocupa 260 de metri pătraţi. Locuitorii din satele învecinate vor putea veni să vândă aici fructe, legume şi zarzavat din producţia proprie.
Macro Braşov are o suprafaţă de vânzare de 960 de metri pătraţi şi o parcare cu 60 de locuri. Situat pe Str. Aluminiului nr.6 (cartierul Tractorul), magazinul are o echipă formată din 36 de oameni şi va fi deschis de luni până sâmbătă, între orele 8:00 şi 22:00 şi duminica de la 8:00 la 20:00. Macro Braşov va fi deschis pentru clienţi începând de vineri, 20 mai.
Mercadia Holland BV este un grup de companii româneşti având în total peste 5.400 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 460 de milioane de euro, activ în domeniile retail şi HoReCa. Grupul deţine reţelele MIC.RO, MACRO şi miniMax Discount, Bet Cafe Arena, BioGood, restaurantele Heritage şi Madame Pogany's din Bucureşti. Investiţiile totale realizate de Mercadia până în prezent depăşesc 50 de milioane de euro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Israelul a distrus o facilitate nucleară iraniană. Aceasta era considerată inactivă după închiderea oficială din 2003
-
Olaf Scholz şi Vladimir Putin au vorbit la telefon timp de o oră. Este prima discuţie directă din 2022
-
Macron: Europa se îndreaptă spre un război tarifar cu SUA şi China
-
Industria criptomonedelor este în extaz după victoria lui Donald Trump. Bitcoin, la noi maxime istorice
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 18:33
Iranul sprijină Libanul în negocierile de încetare a focului şi caută să pună capăt „problemelor”
-
astăzi, 18:12