Primul magazin "pop-up" din România a fost deschis pe Calea Victoriei

Primul magazin de tip "pop-up" din România, care funcţionează pe o perioadă limitată, de la 1 la 30 de zile, a fost deschis pe Calea Victoriei de compania Henkel sub brandul Syoss Hair Academy, a anunţat firma de consultanţă King Sturge.

Urmărește
798 afișări
Imaginea articolului Primul magazin "pop-up" din România a fost deschis pe Calea Victoriei

Primul magazin "pop-up" din România a fost deschis pe Calea Victoriei (Imagine: Razvan Chirita/Mediafax Foto)

"Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioadă limitată, de la o zi până la 30 de zile, de către retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate şi elementul supriză caracteristice unei promoţii.

De obicei, un pop-up store este mai puţin costisitor decât o reclamă la televiziune, iar efectul este acelaşi", a explicat Carmen Ravon, consultant în cadrul King Sturge.

Conceptul a apărut în anul 2003 şi este foarte cunoscut în oraşe ca New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, Stockholm şi Los Angeles, prezentând concepte noi, ediţii limitate sau lansând designeri şi colecţii.

Syoss Hair Academy, unde vor fi comercializate produse pentru îngrijirea părului, va funcţiona în locul fostului magazin Versace Jeans de pe Calea Victoriei, pe o perioadă de 30 de zile.

Henkel România cuprinde două divizii active pe piaţa bunurilor de consum, respectiv "Detergenţi şi produse pentru îngrijirea locuinţei" şi "Produse cosmetice/ de toaletă", şi o divizie pentru adezivi de construcţii, "Adezivi Tehnologii".

King Sturge, cu sediul în Londra, este una din primele 10 companii de consultanţă din Europa şi are 42 de sedii în 14 ţări.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici