Marca italiană a declarat că va lansa un model electric la sfârşitul anului viitor, iar preţul planificat arată încrederea în faptul că şoferii ultra-bogaţi sunt pregătiţi pentru această maşină, chiar dacă rivalii de pe piaţa de masă reduc drastic preţurile vehiculelor electrice pe fondul unei cereri reduse.
Preţul standard, fără configurări care, de obicei, adaugă 15-20%, este cu mult peste preţul mediu de vânzare de aproximativ 350.000 de euro, inclusiv extraopţiunile, pentru un Ferrari în primul trimestru al acestui an, şi multe maşini electrice de lux rivale.
Într-un segment mai puţin exclusivist, Porsche Taycan începe de la aproximativ 100.000 de euro.
Noua uzină a Ferrari urmează să fie inaugurată vineri în oraşul Maranello, în nordul Italiei, unde compania are sediul.
Noua fabrică este o mişcare îndrăzneaţă pentru companie, care a livrat aproape 14.000 de maşini anul trecut, deoarece va permite în cele din urmă creşterea capacităţii de producţie la aproximativ 20.000 de maşini, a declarat sursa pentru Reuters.