Producătorii auto din Germania ar putea reduce activităţile, în urma problemelor din Japonia

Producătorii germani de automobile şi componente ar putea reduce activităţile din cauza problemelor de aprovizionare din Japonia, în urma cutremurului, transmite Reuters.

Urmărește
5 afișări

Mai multe companii au solicitat informaţii privind posibilitatea de a reduce timpul de lucru, în conformitate cu un program guvernamental folosit şi în perioada crizei economice, a anunţat joi Biroul Federal pentru Muncă din Germania.

"Am primit întrebări, mai ales din Germania vestică, din partea unor companii care ar putea avea probleme din cauza epuizării stocurilor", a declarat un purtător de cuvânt al instituţiei.

Zeci, dacă nu sute de producători japonezi au probleme de aprovizionare, ca urmare a cutremurului, a valurilor tsunami şi a pericolului nuclear.

Toyota Motor, cel mai mare producător de automobile din lume, se aşteaptă să oprească activitatea la o fabrică de la sud de San Antonio (Texas), din cauza întreruperii livrărilor din Japonia.

Aceleaşi probleme afectează furnizori şi producători din întrega lume.

Până acum, producătorii germani de automobile au spus că au suficiente componente iar unii au apreciat că nu vor fi afectaţi întrucât nu au relaţii de amploare cu companii japoneze.

Industria auto nu este singura afectată de întreruperea livrărilor din Japonia.

Producătorul german de articole sportive Puma, pe locul trei în lume după Nike şi Adidas, a fost nevoit să închidă un număr de magazine în Japonia după cutremur.

Puma intenţiona să redeschidă joi majoritatea magazinelor din statul nipon.

Retailerul suedez Hennes & Mauritz a anunţat, joi, că a redeschis şase din cele nouă magazine din Tokyo, iar unul va rămâne închis pentru că are acoperişul avariat de cutremur. Alte două vor relua activitatea vineri, urmând să fie inaugurat şi un magazin nou.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici