- Home
- Economic
- RENNES, (28.09.2014, 15:58)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Producătorii auto francezi vor folosi salonul de la Paris pentru a arăta modele eficiente energetic
Producătorii auto francezi vor pune accentul, la salonul de la Paris care îşi deschide joi porţile, pe modelele cu eficienţă sporită, PSA Peugeot-Citroen şi Renault, cunoscuţi pentru maşinile cu consum şi emisii poluante reduse, intenţionând să îşi menţină standardele inclusiv cu bani de la guvern.
Urmărește
200 afișări
Producătorii auto francezi vor folosi salonul de la Paris pentru a arăta modele eficiente energetic (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Peugeot şi Citroen vor prezenta fiecare concepte care utilizează materiale ultrauşoare şi trenuri de rulare hibrid, cu aer comprimat, pentru a reduce consumul până la 2 litri de benzină la o sută de kilometri, relatează Automotive News.
Renault va prezenta la rândul său un nou concept hibrid uşor, cu un consum de un litru de benzină la o sută de kilometri.
"PSA şi Renault se descurcă bine pe frontul eficienţei carburantului în Europa. Ambii producători au game de vehicule concentrate pe categoriile de vehicule mici, au experienţă solidă în tehnologia diesel şi s-au orientat către reducerea motoarelor", a declarat Ian Fletcher, analist la IHS Automotive, pentru Automotive News Europe.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
-
Viktor Orban afirmă că UE trebuie să regândească sancţiunile aplicate Rusiei. Care este explicaţia lui
O parte, nedezvăluită, din fondurile utilizate de producătorii francezi pentru crearea conceptelor provin de la guvernul francez, care în 2009 a acceptat să pună la dispoziţia acestora câte 3 miliarde de euro, sub formă de finanţare de urgenţă, prin împrumuturi cu dobânzi scăzute.
La momentul anunţării împrumuturilor, PSA a precizat că va utiliza cea mai mare parte din bani pentru dezvoltarea de vehicule cu consum de carburant şi emisii poluante reduse.
Renault a anunţat la rândul său că va folosi fondurile de la stat pentru dezvoltarea de vehicule cu emisii de dioxid de carbon zero sau aproape de zero.
Între vehiculele concept care vor fi prezentate la Paris se află C4 Cactus Airflow 2L (Citroen), 208 HYbrid Air 2L Demonstrator (Peugeot) şi Eolab (Renault).
Atât Cactus, cât şi 208, sunt cu 100 de kilograme mai uşoare decât modelele existente pe piaţă, datorită utilizării unor materiale ultrauşoare, cum ar fi fibra de carbon, aluminiu, oţeluri speciale şi materiale compozite. De asemenea, aceste materiale sunt mai aerodinamice decât alte materiale.
Potrivit IHS, următoarea generaţie de Citroen C3 va include probabil unele din materialele ultrauşoare, aerodinamica şi trenul de rulare de la C4 Cactus.
Conceptul Eolab al Renault include tehnologii cu consum redus de energie care vor fi introduse treptat la automobilele din producţie, înainte de 2020. Eolab are un motor pe benzină de 75 de cai putere, cu trei cilindri de un litru, o baterie de 6,7 kWh şi o transmisie cu trei viteze, cu un motor electric integrat.
Grupul german Volkswagen a introdus anul trecut o versiune a unui automobil cu consum de carburant ultra-scăzut. Potrivit VW, modelul hibrid cu două locuri XL1 este cel mai eficient automobil de serie din lume, cu un consum de 0,9 litri de motorină la o sută de kilometri.
Citește pe alephnews.ro: Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Hamas se declară „pregătiți de încetarea focului”, dar acuză Israel că nu oferă „nicio propunere serioasă”
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 12:27
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
astăzi, 12:15
Două sate din România au fost selectate în Programul Upgrade al Best Tourism Villages 2024