- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (05.03.2019, 11:22)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Producătorii de automobile electrice caută sunetul perfect pentru vehiculele pe care le produc. Zgomotul, necesar pentru a proteja pietonii
Producătorii de automobile caută sunetul perfect pentru futuristele lor maşini electrice, astfel încât pietonii să aibă posibilitatea de a auzi vehiculele, lipsite de caracteristicile sonore ale motoarele cu combustie internă, spun executivii prezenţi la show-ul auto de la Geneva.
Urmărește
1495 afișări
Producătorii de automobile electrice caută sunetul perfect pentru vehiculele pe care le produc. Zgomotul, necesar pentru a proteja pietonii
BMW, Mercedes-Benz, Audi, Mini şi VW se pregătesc să lanseze vehicule pe baterii, dar caută şi modul de a „vinde” potenţa vehiculelor cu emisii zero.
„Sunetul vehiculului electric este identitatea să. Nu poate fi prea intruziv sau enervant. Trebuie să fie futurist şi nu poate suna ca în trecut. Nu putem adăuga sunetul unui motor cu combustie", spune Frank Welsch, responsabil pentru dezvoltarea tehnică la Volkswagen, pentru Reuters.
Automobilele electrice VW vor avea difuzoare proiectate pentru a atrage atenţia pietonilor, a adăugat Welsch. "Modelele performante trebuie să aibă un sunet mai puternic, cu mai mulţi başi. Nu poate fi sunetul unei maşini de cusut. Trebuie să fie futurist ", a spus el, adăugand că SUV-urile vor avea un sunet mai profund, pentru a reflectă dimensiunile lor mai mari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
FBI crede că atacatorul din New Orleans a acţionat singur
-
Ciolacu: Aderarea completă la Schengen va impulsiona economia României
-
Republica Moldova schimbă moneda de referinţă de la dolar la euro. Maia Sandu: „Un simbol al integrării noastre economice în Uniunea Europeană”
VW a ales deja sunetul pentru autovehiculul compact Volkswagen ID, care va fi prezent în showroom-uri din 2020.
Pentru noul său model EQC, rivalul german Mercedes-Benz a dezvoltat un mormăit artificial suficient de puternic pentru a avertiză pietonii că vehiculul se apropie, dar care să nu deranjează pasagerii.
"Vrem că maşină să fie cât mai liniştită posibil în interior, dar există reguli pentru nivelurile de decibeli în exterior", a declarat Jochen Hermann, şeful departamentului de dezvoltare electrică la Mercedes-Benz.
"Am ales un semnal acustic pentru EQC cu aproximativ un an în urmă, dintre trei sunete diferite", a spus el, adăugand că sunetul trebuia să fie la fel de rafinat că şi vehiculele de combustie ale constructorului din Stuttgart.
"Luaţi modelul Mercedes-Benz S-Class cu 12 cilindri. Dacă se apropie de ţine cu 10 kilometri pe oră, abia o auzi, aşa că am vrut un sunet care, de asemenea, inspiră rafinament pentru maşină electrică", a spus Hermann.
Mercedes-AMG, un brand care se mândreşte cu notele puternice ale ţevilor de eşapament ale motoarelor sale cu 8 sau 12 cilindri, adoptă o abordare neortodoxă pentru a-şi face auzite viitoarele maşini electrice. AMG colaborează cu trupă rock americană Linkin Park pentru a găsi un sunet artificial puternic pentru maşinile sale electrice, a declarat Tobias Moers, CEO Mercedes-AMG.
BMW Group lucrează de asemenea la sunetul unei maşini mini electrică, potrivit lui Esther Bahne, vicepreşedinte pentru strategie şi inovare la BMW Mini.
"Sunetul este cu siguranţă ceva care va modela identitatea maşinii", a spus Bahne.
Provocarea este cea mai acută pentru producătorii de maşini sportive, a declarat Michael Pfadenhauer, şeful departamentului acustic la Porsche, pentru revistă Christophorus.
"Nu există e-sunet. Trebuie inventat. Sunetul transportă emoţiile unui vehicul. Oferă feedback despre potenţialul şi capacitatea maşinii ", a spus el.
"La viteze reduse, trebuie să asigure un condus confortabil, iar la viteze mari, în mod sportiv, este nevoie de un feedback acustic mai intens, pentru a face clienţii să experimenteze potenţialul vehiculului ", a declarat Pfadenhauer.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: În „România Educată” până la prostire a lui Klaus Iohannis, copilul tău e victimă. Școala la stat l-a învățat să nu știe nimic
Citește pe www.zf.ro: Dragoş Damian, Terapia Cluj: No, amu gata! Gata cu văicăreala, cu bocetele şi cu plânsetele! Sunteţi oameni de afaceri puternici, va faceţi de ruşine! Hai, la muncă în 2025, avem multă treabă!
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Din ce în ce mai mulți ruși se înrolează de partea Ucrainei. Cum poate influența asta soarta războiului
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Care este cel mai nesănătos aliment din lume, pe care foarte mulţi români îl mănâncă în fiecare zi fără să ştie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume, imagini incendiare în costum de baie, de Revelion
PROSPORT.RO
Bursucu a făcut primele declarații după demisia de la Kanal D. Ce a răspuns postul turcilor când a văzut anunțul
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe