Producătorul jocului Candy Crush a înregistrat vânzări mai mici după scăderea numărului de jucători

Producătorul jocului video Candy Crush Saga a anunţat că vânzările din al doilea trimiestru au scăzut mai mult decât au anticipat analiştii, întrucât numărul jucătorilor a fost mai mic, iar jocurile nou create nu au atras suficient de mulţi utilizatori.

Urmărește
145 afișări
Imaginea articolului Producătorul jocului Candy Crush a înregistrat vânzări mai mici după scăderea numărului de jucători

Producătorul jocului Candy Crush a înregistrat vânzări mai mici după scăderea numărului de jucători (Imagine: Shutterstock)

"Candy Crush a scăzut mai mult decât ne aşteptam în al doilea trimestru", a declarat Riccardo Zacconi, directorul general al companiei King Digital Entertainment, informează Bloomberg.

Suma totală pe care utilizatorii au cheltuit-o pentru achiziţionarea de "produse" virtuale, care este indicatorul pentru veniturile companiei, a scăzut cu 5% în al doilea trimestru faţă de primele trei luni ale anului, de la 641,1 milioane de dolari la 611 milioane de dolari, potrivit Reuters.

Pe de altă parte, King lucrează la extinderea gamei sale de jocuri, prin dezvoltarea unora noi, cum ar fi Pyramid Solitaire Saga. Compania încearcă astfel să evite situaţia prin care a trecut competitorul său Zynga, ale cărui venituri au fost afectate de declinul jocului FarmVille.

Cu toate acestea, rezultatele nu sunt cele anticipate de King. "Jocurile noastre non-Candy Crush nu au devenit atât de populare pe cât ne aşteptam, astfel că nu au contrabalansat declinul înregistrat de Candy Crush", a spus Zacconi.

Acţiunile companiei au scăzut cu 19% începând din luna martie, când King a fost listată la bursa de la New York.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici