Produsul LIDL care a întrecut branduri rivale de 10 ori mai scumpe

Marca proprie de whisky Lidl a întrecut branduri rivale de zece ori mai scumpe în clasamentul publicat în ultima ediţie din Whisky Bible de la Jim Murray.

Urmărește
7285 afișări
Imaginea articolului Produsul LIDL care a întrecut branduri rivale de 10 ori mai scumpe

Produsul LIDL care a întrecut branduri rivale de 10 ori mai scumpe (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Whisky-ul Lidl se vinde în Marea Britanie cu 16 euro. Acesta a fost foarte apreciat de experţii de la Jim Murray, dând băuturii 88,5 puncte din 100, scrie Ziarul Financiar.

Lidl a reuşit să întreacă branduri de 10 ori mai scumpe, doi dintre cei mai apropiaţi rivali, Imperial Tribute (care se vinde la 150 de euro sticla) şi  Prime Blue (120 de euro sticla) au avut scoruri mai mici.

În 2012, Lidl a lansat un whisky vechi de 33 de ani la numai 47 de euro. În mod normal, un whisky de 33 de ani s-ar fi vândut la peste 120 de euro sticla.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici