Produsul LIDL care a întrecut branduri rivale de 10 ori mai scumpe
Marca proprie de whisky Lidl a întrecut branduri rivale de zece ori mai scumpe în clasamentul publicat în ultima ediţie din Whisky Bible de la Jim Murray.
Produsul LIDL care a întrecut branduri rivale de 10 ori mai scumpe (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Whisky-ul Lidl se vinde în Marea Britanie cu 16 euro. Acesta a fost foarte apreciat de experţii de la Jim Murray, dând băuturii 88,5 puncte din 100, scrie Ziarul Financiar.
Lidl a reuşit să întreacă branduri de 10 ori mai scumpe, doi dintre cei mai apropiaţi rivali, Imperial Tribute (care se vinde la 150 de euro sticla) şi Prime Blue (120 de euro sticla) au avut scoruri mai mici.
În 2012, Lidl a lansat un whisky vechi de 33 de ani la numai 47 de euro. În mod normal, un whisky de 33 de ani s-ar fi vândut la peste 120 de euro sticla.
ULTIMELE ȘTIRI
-
TU l-ai vota pe Donald Trump, dacă ar candida la Președinția României? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Trump vrea războiul din Ucraina încheiat în următoarele 100 de zile şi îl avertizează pe Putin: O putem face pe calea uşoară sau pe calea grea - şi calea uşoară este întotdeauna mai bună
-
După anunţul lui Bolojan, şi şeful Camerei Deputaţilor anunţă reducerea a peste 200 de posturi
-
Kremlinul dezinformează: Operaţiune militară fictivă la graniţa României cu Ucraina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO