Profilul clientului dintr-un magazin Hugo Boss: peste 25 de ani, şef de companie, venit lunar de minim 2.000 de euro

Compania Future Fashion International, care deţine franciza brandului de lux Hugo Boss la nivel local, va încheia anul 2010 cu o cifră de afaceri de 1,3 mil. euro, aşa cum şi-a bugetat, dar nu a intrat pe profit, obiectiv pe care speră să-l atingă în 2011 când bugetul este construit pe vânzări de 3,5 mil. euro.

Urmărește
377 afișări
Imaginea articolului Profilul clientului dintr-un magazin Hugo Boss: peste 25 de ani, şef de companie, venit lunar de minim 2.000 de euro

Profilul clientului dintr-un magazin Hugo Boss: peste 25 de ani, şef de companie, venit lunar de minim 2.000 de euro

Andrei Alecu, fiul lui Marian Alecu (fostul şef al McDonald's România) şi Adrian Matei, care au adus Hugo Boss în România în 2009, prima dată în Constanţa şi apoi pe Calea Victoriei din Bucureşti, nu stau mult pe gânduri când vine vorba de profilul clientul care le calcă pragul şi mai ales de schimbările comportamentului acestuia pe timp de criză.

"Targetul nostru sunt persoanele de peste 25 de ani, directori de multinaţionale sau oameni de afaceri, cu un salariu lunar de minimum 2.000 de euro", schiţează în câteva cuvinte Alecu portretul consumatorului Hugo Boss.

Citeşte mai multe despre profilul clientului dintr-un magazin Hugo Boss pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici