Profitul Apple a crescut de aproape două ori în ultimul trimestru din 2010

Profitul net al Apple a crescut de aproape două ori în ultimele trei luni ale anului trecut, primul trimestru al anului fiscal 2010-2011, la 6 miliarde de dolari, datorită vânzărilor uriaşe de iPhone şi iPad din perioada sărbătorilor de iarnă.

Urmărește
32 afișări
Imaginea articolului Profitul Apple a crescut de aproape două ori în ultimul trimestru din 2010

Profitul Apple a crescut de aproape două ori în ultimul trimestru din 2010 (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Veniturile nete din vânzări au urcat cu 70,5%, la 26,74 miliarde de dolari, de la 15,68 miliarde de dolari în aceeaşi perioadă a anului anterior. Compania înregistra, în trimestrul al patrulea din 2009, un profit net de 3,37 miliarde de dolari.

Acţiunile companiei au urcat cu aproape 4% în sesiunea de seară la bursa de la New York, recuperând pierderile suferite după anunţul că directorul general Steve Jobs a intrat în concediu medical pe termen nelimitat.

Investitorii dau dovadă de tot mai multă încredere în echipa de management formată de Steve Jobs la Apple.

Compania a raportat creşteri la toate categoriile de produse, iar problemele lui Jobs nu au fost discutate în conferinţa cu analiştii susţinută de Apple după anunţarea rezultatelor.

Apple a vândut 16,2 milioane de iPhone-uri în trimestrul analizat, în urcare cu 86% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului anterior. Totodată, compania a vândut 7,33 milioane de iPad-uri, iar vânzările de computer Mac au urcat cu 23%, la 4,1 milioane de unităţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici