- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Profitul Coca-Cola a crescut anul trecut cu 73%
Profitul net al grupului american Coca-Cola a crescut anul trecut cu 73%, la 11,81 de miliarde de dolari, iar volumul vânzărilor a avansat cu 5%. Vânzările de produse din brandul Coca-Cola au crescut cu 4%, în volum, se arată în raportul financiar al grupului pentru anul trecut. Veniturile au urcat cu 13%, la 35,1 miliarde de dolari.
Profitul Coca-Cola a crescut anul trecut cu 73% (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Profitul operaţional a avansat cu 3% în perioada analizată, la 8,4 miliarde de dolari. Cheltuielile generale, de vânzări şi administrative au urcat cu 16%. Lichidităţile generate de operaţiuni s-au situat la 9,5 miliarde de dolari, comparativ cu 8,2 miliarde de dolari în 2009.
În Europa veniturile au avansat anul trecut cu 1%, la 5,25 miliarde de dolari. Profitul operaţional a crescut, de asemenea, cu 1%, la 2,97 miliarde de dolari. Volumul vânzărilor de pe piaţa europeană a urcat uşor, după o scădere de 1% în 2009, susţinut în special de creşteri în Germania şi Europa de Nord-Vest.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Guvernul PSD – PNL a distribuit presei scrisoarea Guvernului ucrainean trimisă acum 9 luni care explică de ce George Simion are interdicţie în Ucraina
-
Rareş Bogdan, despre scrisoarea Kievului: Ciolacu minte, şi-l doreşte cu disperare pe Simion în turul 2
-
Iohannis s-a văzut cu Scholz la Berlin: discuţii despre stimularea investiţiilor
În ultimul trimestru al anului trecut vânzările europene au urcat cu 2%, în volum, revenindu-şi după scăderea de 1% din 2009. În Europa Centrală şi de Est, volumele au avansat datorită creşterii cererii în state precum Polonia, România, Ungaria şi Cehia, notează Coca-Cola.
Îmbuteliatorul Coca-Cola Hellenic a anunţat tot miercuri că volumul vânzărilor companiei în România a scăzut anul trecut cu 4%, la 167,8 milioane de navete, din cauza condiţiilor economice dificile şi a măsurilor dure de austeritate, care au afectat cererea de consum. Vânzările au avut însă o creştere uşoară în trimestrul al patrulea, datorită promovării intense a mărcilor de băuturi carbogazoase.
La nivel de grup, cel mai mare îmbuteliator Coca-Cola din regiune a înregistrat anul trecut o creştere de 1% a volumului vânzărilor, la 2,1 miliarde de navete. Vânzările Coca-Cola Hellenic au urcat în 2010 cu 4%, la 6,8 miliarde euro, iar profitul net a avansat cu 6%, la 423,2 milioane euro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO