Profitul net al Henkel a crescut în primul trimestru cu 10%, la 285 milioane euro

Profitul net al producătorului german de bunuri de larg consum Henkel, prezent şi în România, a avansat în primul trimestru cu 10%, la 285 de milioane de euro, ca urmare a creşterii cererii pentru adezivi industriali, transmite Bloomberg.

Urmărește
4 afișări

Vânzările Henkel au crescut cu 9%, la 3,8 miliarde de euro. În Europa de Est, încasările au avansat de la 574 milioane euro în primele trei luni ale anului trecut la 656 milioane euro în primul trimestru, se arată într-un raport al grupului.

"Industria auto şi a electronicelor se dezvoltă exploziv la nivel global, iar Henkel beneficiază de faptul că aceste industrii sunt principalii clienţi pentru adezivii grupului", a afirmat Heiko Feber, analist la Bankhaus Lampe.

Comenzile din China, a doua economie ca mărime la nivel mondial, sprijină creşterea activităţii industriei prelucrătoare din Europa, inclusiv din cea a automobilelor de lux, notează Bloomberg. În cazul Henkel, aproape jumătate din venituri vin din vânzarea de adezivi industriali.

Henkel a majorat "uşor" estimarea privind vânzările din acest an, anticipând că veniturile vor înregistra un avans de până la 5%.

Divizia de adezivi a raportat un profit înainte de dobânzi şi taxe (EBIT) de 244 milioane de euro, în creştere cu 32%, la un avans al vânzărilor de 14%. Henkel este cel mai mare producător de adezivi din lume.

Profitul EBIT al diviziei de detergenţi a scăzut cu 34%, la 100 milioane euro, iar veniturile unităţii au urcat cu 2,2%.

Pentru operaţiunile de cosmetice şi produse de îngrijire, profitul EBIT a crescut cu 13%, la 112 milioane de euro. Vânzările au urcat cu 7,7%.

Henkel este prezent în România pe toate cele trei segmente de piaţă şi deţine pe plan local două fabrici de adezivi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici