Profitul net al Marfin Bank România a crescut anul trecut cu 74%, la 7,6 milioane de euro

Marfin Bank România a înregistrat anul trecut un profit net de 7,6 milioane de euro, în creştere cu 74% faţă rezultatul din 2009 potrivit IFRS, datorită majorării veniturilor şi scăderii cheltuielilor cu provizioanele, şi vizează pentru 2011 un avans format din două cifre privind câştigul net.

Urmărește
6 afișări

Veniturile totale din dobânzi ale Marfin Bank România au crescut anul trecut cu 30%, iar profitul operaţional a avansat cu 6% datorită investiţiilor în IT şi infrastructură realizate în a doua parte a anului 2010, a declarat pentru MEDIAFAX directorul general al băncii, Doros Ktorides.

De asemenea, el a menţionat că banca a obţinut un profit de 3,5 milioane de euro, comparativ cu o pierdere de 17,5 milioane de euro în 2009, potrivit standardelor locale de contabilitate, RAS.

La finele anului trecut, activele Marfin Bank erau de 601 milioane de euro, în urcare cu 18,5% comparativ cu 2009.

Ktorides anticipează pentru 2011 o creştere de două cifre pentru profit, active, credite şi depozite.

"Grupul-mamă, Marfin Popular Bank, care şi-a majorat capitalul cu 488 de milioane de euro în februarie, a anunţat că intenţionează să realizeze investiţii suplimentare în Europa de Sud-Est, inclusiv în România, pentru a sprijini creşterea subsidiarelor locale", a mai spus şeful Marfin Bank România.

Pe piaţa locală, grupul Marfin Popular Bank mai controlează firma de leasing şi raportează pentru România rezultate consolidate pentru bancă şi compania de leasing.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici