Profitul net al PepsiCo a crescut cu 13% în primul trimestru, la 1,22 miliarde dolari

Profitul net al PepsiCo a crescut cu 13% în primul trimestru, la 1,22 miliarde de dolari, iar veniturile au avansat cu 0,3%, la 12,5 miliarde de dolari, rezultatele fiind peste aşteptările analiştilor.

Urmărește
87 afișări
Imaginea articolului Profitul net al PepsiCo a crescut cu 13% în primul trimestru, la 1,22 miliarde dolari

Profitul net al PepsiCo a crescut cu 13% în primul trimestru, la 1,22 miliarde dolari (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

Rezultatele financiare peste aşteptări vor permite conducerii PepsiCo să respingă apelurile investitorului Nelson Peltz de separare a diviziei producătoare de snack-uri de divizia nord-americană producătoare de băuturi răcoritoare, mai puţin rentabilă, pentru reducerea costurilor, adoptarea unor politici de marketing mai specializate şi stimularea creşterii, relatează Bloomberg.

Directorul general Indra Nooyi a răspuns acestor cereri cu un plan pe cinci ani de îmbunătăţire a performanţelor şi reducere a costurilor cu 5 miliarde de dolari, începând din 2015, în continuarea unui plan aflat deja în derulare.

Veniturile organice, care exclud fluctuaţiile de curs valutar şi efectul schimbărilor structurale, au avansat la nivel mondial cu 5% în cazul snack-urilor şi cu 3% în cazul băuturilor.

"Investitorii vor fi probabil foarte mulţumiţi de ceea ce văd în prezent la PepsiCo. Nu ştiu de ce ar vrea să schimbăm această evoluţie", a declarat directorul financiar Hugh Johnston.

Volumul vânzărilor diviziei PepsiCo Americas Beverages a stagnat în primul trimestru, ceea ce reprezintă un progres comparativ cu declinul de 3% înregistrat în urmă cu un an.

Coca-Cola, cel mai mare producãtor mondial de bãuturi rãcoritoare, a raportat în această săptămână un profit net în scădere cu 7,5% în primul trimestru, la 1,62 miliarde de dolari, în timp ce veniturile au coborât cu 4%, la 1,58 miliarde de dolari. Volumul vânzărilor în America de Nord a stagnat în primul trimestru, faţă de un declin de 1% în aceeaşi perioadă a anului trecut. La nivel mondial, volumul vânzărilor Coca-Cola a crescut cu 2%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici