Profitul net al Procter&Gamble a crescut cu 11% în trimestrul al treilea fiscal, la 2,87 mld. dolari

Profitul net al grupului american Procter&Gamble (P&G), cel mai mare producător de bunuri de consum la nivel mondial, a crescut cu 11% în trimestrul al treilea al anului fiscal, de la 2,59 miliarde de dolari în urmă cu un an la 2,87 miliarde de dolari, transmite Bloomberg.

Urmărește
7 afișări

Grupul a obţinut un profit pe acţiune de 96 de cenţi, în creştere de la 83 de cenţi în intervalul similar din 2010.

Analiştii anticipau un profit pe acţiune de 97 de cenţi, excluzând costuri legate de acţiuni în justiţie şi impozite.

Veniturile au avansat cu 5,5%, la 20,23 miliarde de dolari.

În primele nouă luni, profitul net a scăzut cu 12%, de la 10,55 miliarde de dolari la 9,28 miliarde de dolari. Veniturile au crescut cu 3%, de la 60 de miliarde de dolari la 61,69 miliarde de dolari.

Compania a redus nivelul superior al estimării referitoare la profitul anual pe acţiune, cu cinci cenţi, din cauza costului mai mare al materiilor prime, noua prognoză fiind cuprinsă între 3,91 dolari şi 3,96 dolari.

Analiştii au anticipat un profit mediu pe acţiune de 3,96 dolari.

Creşterea costului materiilor prime din acest an fiscal este de circa 1,8 miliarde de dolari, de trei ori mai mare decât a anticipat compania, a declarat directorul Financiar al P&G, Jon Moeller.

P&G are circa 127.000 de angajaţi, în 80 de ţări la nivel mondial.

Grupul american este prezent pe piaţa românească prin intermediul subsidiarei Procter&Gamble România, care include diviziile Procter&Gamble Marketing, Procter&Gamble Materials Management, Procter&Gamble Distribution, fabrica de detergenţi şi înălbitori de la Timişoara şi cea de şampoane şi produse de îngrijire a părului de la Urlaţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici