Profitul net al Yahoo! a urcat în trimestrul trei de la 186 milioane dolari la 396 milioane dolari

Profitul net al Yahoo! a urcat de la 186 milioane dolari în al treilea trimestru din 2009 la 396 milioane dolari în perioada corespunzătoare acestui an, însă veniturile au crescut mai puţin decât au anticipat analiştii, iar compania a anunţat perspective dezamăgitoare pentru trimestrul patru.

Urmărește
52 afișări
Imaginea articolului Profitul net al Yahoo! a urcat în trimestrul trei de la 186 milioane dolari la 396 milioane dolari

Profitul net al Yahoo! A urcat în trimestrul trei de la 186 milioane dolari la 396 milioane dolari

Profitul net din al treilea trimestru, raportat la numărul acţiunilor, este de 17 cenţi, comparativ cu 15 cenţi, cât au estimat analiştii, potrivit AFP. Veniturile au crescut cu 2%, la 1,601 miliarde de dolari. Dacă sunt excluse veniturile care revin site-urilor partenere, cifra de afaceri se situează la 1,124 miliarde de dolari, suma mai mică decât s-a anticipat.

Yahoo! a anunţat, totodată, estimări dezamăgitoare pentru rezultatele financiare din ultimul trimestru al acestui an. Astfel, veniturile, excluzând plăţile făcute site-urilor partenere, urmează a se cifra între 1,125 miliarde de dolari şi 1,225 miliarde de dolari. Analiştii estimează venituri de 1,26 miliarde de dolari.

"Am progresat substanţial în acest an în implementarea strategiilor pentru îmbunătăţirea profitabilităţii şi susţinerea creşterii veniturilor. Am renunţat la active neangajate în operaţiunile principale, dar am făcut şi achiziţii strategice, precum Associated Content şi Citizen Sports, şi ne-am angajat în parteneriate importante cu Facebook, Twitter şi Zynga, pentru a îmbunătăţii serviciile destinate celor 600 de milioane de utilizatori", a afirmat directorul general al Yahoo!, Carol Bartz.

La nouă luni, profitul net al Yahoo! a crescut de la 449,5 milioane de dolari la 926,6 milioane de dolari, iar veniturile au urcat de la 4,728 miliarde de dolari la 4 ,799 miliarde de dolari, se arată în raportul financiar al companiei.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici