Profitul Samsung a crescut cu 76% în trimestrul patru

Profitul net al Samsung Electronics a crescut cu 76% în trimestrul patru din 2012, la 6,55 miliarde de dolari, însă compania a avertizat că rezultatele operaţionale din acest an ar putea fi afectate cu cel puţin 2,8 miliarde de dolari de aprecierea wonului sud-coreean.

Urmărește
152 afișări
Imaginea articolului Profitul Samsung a crescut cu 76% în trimestrul patru

Profitul Samsung a crescut cu 76% în trimestrul patru, la 6,5 miliarde de dolari

Cel mai mare producător de telefoane mobile, televizoare şi cipuri de memorie a înregistrat vânzări de 52,2 miliarde de dolari în ultimele trei luni ale anului trecut, în urcare cu 18% faţă de nivelul din perioada corespunzătoare a lui 2011, potrivit raportului financiar prezentat vineri.

Evoluţia nefavorabilă a cursului de schimb valutar a afectat profitul obţinut de Samsung din vânzările de smartphone-uri în China şi Brazilia, deşi compania a reuşit să-şi consolideze poziţia de lider de piaţă la nivel mondial.

"Wonul mai puternic va avea, evident, un impact negativ asupra profitului, dar aceasta nu este singura grijă a Samsung. Rezultatele mai puţin impresionante ale Apple arată că situaţia generală din piaţă a devenit mai difcilă", comentează pentru Bloomberg analistul Sean Kim de la banca britanică Standard Chartered.

Acţiunile Samsung au scăzut vineri la Seul cu 2%, sentimentul negativ fiind antrenat şi de precizările companiei privind investiţiile. Cheltuielile de capital vor fi menţinute în acest an la niveluri similare cu 2012, a anunţat grupul.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici