- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Profitul Sony se încadrează în obiectiv, dar investitorii aşteaptă un produs revoluţionar
Sony reuşeşte, prin reduceri de costuri, să menţină profitul în grafic pentru a atinge ţinta de sfârşit de an fiscal, însă investitorii sunt dezamăgiţi de absenţa unui produs "hit" prin care compania să redobândească statutul de simbol al înaltei tehnologii japoneze, transmite Reuters.
Profitul operaţional al Sony a scăzut cu 5,9% în perioada octombrie-decembrie, al treilea trimestru al anului fiscal 2010-2011, la 137,5 miliarde yeni (1,68 miliarde de dolari), din cauza competiţiei dure de pe piaţa televizoarelor.
Acţionarii companiei apreciază strategia directorului general Howard Stringer, care a concediat angajaţi şi a vândut mai multe fabrici pentru a îmbunătăţi profitabilitatea. Stringer, născut în Ţara Galilor, a devenit în 2005 primul CEO non-japonez al Sony. Totuşi, acţionarii consideră că Sony trebuie să inoveze şi să lanseze produse revoluţionare pentru a reuşi să prindă din urmă rivali precum Apple sau Samsung.
Sony a anunţat, la Consumer Electronisc Show în Las Vegas, că are ca obiectiv pentru acest an să devină al doilea producător de tablete la nivel mondial, însă nu a prezentat încă vreun astfel de model.
Acţiunile Sony au scăzut cu 25% din 2005, iar compania nu a reuşit în ultimii ani să obţină succese similare Walkman-ului şi consolei PlayStation.
Profitul operaţional al companiei a depăşit estimările analiştilor, de 127 miliarde yeni.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Ion Cristoiu: Despre cum prostea presa poporul român
-
O nouă pandemie nu mai aşteaptă după colţ ci e deja aici. Care este afecţiunea tăcută de care suferă tot mai mulţi români
-
Senatori americani cer o anchetă privind legăturile lui Elon Musk cu Rusia
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO