Profitul Yahoo a scăzut cu peste 14% anul trecut, la puţin peste un miliard de dolari
Profitul Yahoo a scăzut anul trecut cu 14,6%, de la 1,23 miliarde de dolari în 2010 la 1,05 miliarde de dolari, în contextul unui declin de 21% al veniturilor, a anunţat compania americană.
Profitul Yahoo a scăzut cu peste 14% anul trecut, la puţin peste un miliard de dolari (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Yahoo a raportat venituri de 5 miliarde de dolari, în declin de la 6,32 miliarde de dolari în 2010, se arată în raportul financiar al companiei.
În ultimul trimestru al anului, veniturile au scăzut cu 13%, la 1,3 miliarde de dolari, iar profitul cu 5% la 296 milioane de dolari.
Veniturile nete, care exclud comisioanele împărţite de Yahoo cu partenerii web, au scăzut cu 3% în ultimele trei luni ale anului, la 1,17 miliarde de dolari, după ce compania a pierdut din nou teren pe piaţa publicităţii online, în faţa concurenţilor Google şi Facebook, potrivit Financial Times.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu, după întâlnirea cu FMI: Vom prioritiza proiectele publice
-
Ţările NATO şi-au crescut cheltuielile militare. Ameninţările Rusiei şi întoarcerea lui Donald Trump au făcut ca Europa şi Canada să-şi majoreze cheltuielile pentru apărare cu 20% în 2024
-
Criza de la Şantierul Naval Mangalia. BNS: DAMEN renunţă la acţiuni, statul român are drept de preempţiune
Anunţul rezultatelor slabe vine după demisia cofondatorului Jerry Yang şi numirea ca director general a fostului şef PayPal Scott Thompson.
Thompson a promis, în primul discurs în faţa analiştilor după preluarea conducerii, schimbări rapide pentru a remedia situaţia operaţiunilor de bază ale Yahoo şi pentru a readuce compania pe creştere. Directorul a indicat schimbări importante, care vor permite companiei să intre în noi afaceri, ce ar aduce noi surse de venit.
Şeful Yahoo a evitat întrebările analiştilor referitoare la schimbările vizate, dar a afirmat că Yahoo va căuta să folosească mai bine datele colectate privind comportamentul utilizatorilor serviciilor existente, pentru a crea o serie de produse online mai personalizate.
Profitul pe acţiune, de 24 de cenţi, apropiat de cel din trimestrul al patrulea al anului precedent, a întrunit aşteptările analiştilor, susţinut de reducerile de costuri şi în pofida declinului veniturilor.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO