Profitul Yahoo a scăzut cu peste 14% anul trecut, la puţin peste un miliard de dolari

Profitul Yahoo a scăzut anul trecut cu 14,6%, de la 1,23 miliarde de dolari în 2010 la 1,05 miliarde de dolari, în contextul unui declin de 21% al veniturilor, a anunţat compania americană.

Urmărește
76 afișări
Imaginea articolului Profitul Yahoo a scăzut cu peste 14% anul trecut, la puţin peste un miliard de dolari

Profitul Yahoo a scăzut cu peste 14% anul trecut, la puţin peste un miliard de dolari (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Yahoo a raportat venituri de 5 miliarde de dolari, în declin de la 6,32 miliarde de dolari în 2010, se arată în raportul financiar al companiei.

În ultimul trimestru al anului, veniturile au scăzut cu 13%, la 1,3 miliarde de dolari, iar profitul cu 5% la 296 milioane de dolari.

Veniturile nete, care exclud comisioanele împărţite de Yahoo cu partenerii web, au scăzut cu 3% în ultimele trei luni ale anului, la 1,17 miliarde de dolari, după ce compania a pierdut din nou teren pe piaţa publicităţii online, în faţa concurenţilor Google şi Facebook, potrivit Financial Times.

Anunţul rezultatelor slabe vine după demisia cofondatorului Jerry Yang şi numirea ca director general a fostului şef PayPal Scott Thompson.

Thompson a promis, în primul discurs în faţa analiştilor după preluarea conducerii, schimbări rapide pentru a remedia situaţia operaţiunilor de bază ale Yahoo şi pentru a readuce compania pe creştere. Directorul a indicat schimbări importante, care vor permite companiei să intre în noi afaceri, ce ar aduce noi surse de venit.

Şeful Yahoo a evitat întrebările analiştilor referitoare la schimbările vizate, dar a afirmat că Yahoo va căuta să folosească mai bine datele colectate privind comportamentul utilizatorilor serviciilor existente, pentru a crea o serie de produse online mai personalizate.

Profitul pe acţiune, de 24 de cenţi, apropiat de cel din trimestrul al patrulea al anului precedent, a întrunit aşteptările analiştilor, susţinut de reducerile de costuri şi în pofida declinului veniturilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici